Stabilisatorstangrubbers?

Gestart door elianmars, 28-04-2006 22:50:15

Vorige topic - Volgende topic

Jeroentjuh

Citaat van: JorritV70 op 08-02-2008 13:28:27
Heb ik de hele topic door geworsteld heb ik nog geen antwoord op de vraag waar mee deze topic is is begonnen. Ik heb het zelfde Knak / Knoek oid geluid endlinks vervangen door orgineel volvo, draagarmen vervangen, en het leek even weg te zijn maar nu is het er weer bij rustig rijden en scherp sturen (volgens mij metname na het terugsturen van een scherpe bocht, dat geluid, en je voelt het ook (met je voeten).  Is het nu weg door de andere endlinks?

Alvast bedankt!

GRoet Jorrit

Deel 2

Kom net terug en ik snap er niet meer van dacht dat het minder was, maar het is ondertussen weer net zo hard terug, hij knoekt nu ook weer bij het remmen, ik snap er echt niets van, iemand nog ideeen?

Als je iets harder remt hoor je linksvoor een knoek als je een "scherpe" bocht hebt gemaakt en je stuurt weer terug dan knoekt hij ook. En als je stuurt en je gaat over een verkeersdrempel hoor je het geluid ook :eusa_wall:.

Bovenste veerpoot rubber kapoet?

Enno

Zitten de originele dempers er nog onder?...

JorritV70

Nee sinds ongeveer een maand heb ik er koni FSD onder zitten, heb de indruk dat het toen ook ongeveer is begonnen, het rare is dat bij alle wijzigingen die ik aan de auto heb gedaan (even op de krik om te kijken of de remklauwen wel goed vast zaten, end links vervangen, draag armen vervangen) iedere keer leek het weg te zijn maar kwam het geluid weer terug. En het lijk er op ieder keer erger. Heb de veerpootbrug al weer na getrokken, de end links zitten nog goed vast, de schokdempers zitten nog goed vast en de draagarmen. De enige dingen die er aan de voorwiel ophanging nog niet zijn vervangen zijn de veren, bovenste veerpoot rubber en de stabilisatorstang.

Wat mij ook op valt is dat als ik naar links stuur het een stuk minder erg is dan als ik naar rechts stuur. Bij naarrechts sturen doed hij het als als je het stuur 120gr. draait

Alvast heel erg bedankt!!!!

GRoet Jorrit