850 member

Gestart door drukker, 04-02-2008 11:10:27

Vorige topic - Volgende topic

drukker

mijn naam is Rob.
Ik kreeg vanmorgen een mailtje van een wildvreemde mijnheer, een zekere Robert uit Ruurlo, die mij wees op dit forum. Ik had een advertentie geplaatst op Marktplaats voor 1 of 2 voorstoelen van een 850 Estate uit 1993, waarvan de stoelverwarming het nog moet doen.
Mijn Volvo 850 GLT estate automaat is bijna 15 jaar oud en rijdt nog als de beste, alleen ga je de ouderdom een beetje zien. Ik laat hem binnenkort overspuiten in de zelfde kleur lichtgroen waarvan de kleur mij nog steeds niet verveeld. Er staat 210.000 km op de teller. Door de fiscale bijtelling rijd ik er bijna geen privekilometers meer mee.
Per jaar rijd ik nog maar ong. 5000 km. Als mijn auto 15 jaar oud is hoef ik nog maar 25 % van de dagwaarde als bijtelling te betalen, deze is ong. 2500-3000 euro. Vandaar de opknapbeurt.

Ik wil deze mijnheer hartelijk danken voor deze tip want ik vind deze rubriek wel leuk om te lezen.

de boekhouder

Welkom op het forum, Rob !

Foto's worden ook altijd gewaardeerd.................

Veel succes met de speurtocht naar de voorstoelen !
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

michiel

Zo zie je maar weer, het is nooit te laat om iets bij te leren.

Welkom hier!
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Chris

Welkom Rob!

Heb je foto's van je GLT? Nog veel meer rijplezier gewenst dan maar :)

Groeten,
Chris

Volvo Felipe

Hey welkom, en veel plezier met je roffel

big ben

Veel leesplezier bij de "club" en deze dan??, heb je er wat aan............... ::)

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=24453.new#new