mikeyqr stelt zich voor nu met foto

Gestart door MikeyQR, 04-02-2008 21:29:17

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Hallo forumers,

Graag stel ik me even voor: Mijn naam is Mike. Sinds kort de trotse eigenaar van een 855R uit 1996  ;D  
Hiervoor had ik een 850 Sedan 2.5 20v. Altijd gek op volvo's geweest. Runs in the family :eusa_dance:

Nu met foto  http://img139.imageshack.us/img139/8695/volvoesvoorwb4.jpg
Ik weet dat de velgen niet kloppen onder een 850R maar deze zaten er al onder, overgens vind ik ze mooier dan volans, maar dat is een persoonlijke smaak. ;)

Claudia

Welkom Mike!

Maar zoooo gemakkkelijk kom je er niet mee weg/vanaf!

Foto's willen we!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

MikeyQR

Hallo Claudia,

Zodra ik tijd heb maak ik foto's

de boekhouder

Citaat van: MikeyQR op 04-02-2008 22:10:12
Hallo Claudia,

Zodra ik tijd heb maak ik foto's

We zijn inmiddels een dag verder..............     ;D

(welkom trouwens !)
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

bassie81

Welkom en veel plezier met je nieuwe wagen!

Foto's?? :eusa_think:

FGG

Welkom op 't Forum, Mike.

Kijk hier eens. Misschien helpt 't.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MikeyQR

De foto's ga ik zaterdag maken van mijn roffel.
ik rij namelijk woonwerkverkeer met de 850R.  8)
overgens staat deze 850R bij de rubliek NO-GO nou voor mij een GO hij werd afgekraakt voor kachelradiateur en rammelend voortrein wat overgens de veerschotels zijn niks ernstigs dus en de adverteerder die deze volvo aanbood had de km stand van 296000 verkeerd op zijn advertetie gezet in de auto was het namelijk 312000 km volgens de NO-GO 16.000 terug gedraaid  :eusa_wall: wie gaat er nou een auto 16.000km terug draaien.
De volvo rijdt overgens zeer goed en is zeer snel :D
Deze wordt niet gechipt en hij blijft standaard want zo zijn ze toch het mooist,of niet soms 8)
Ik ben 22 en wil mijn rijbewijs graag houden. ;)

Chris

Welkom op het forum Mike en veel plezier met je R.

Ook met een niet gechipte auto kan je rijbewijs in gevaar komen hoor :eusa_whistle:

Anyways, veel veilige kilometers!

Groeten,
Chris

rifwachter

welkom op het forum

succes met je R, die foto's zien we wel verschijnen.

groeten
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

michiel

Voor sommigen alhier geldt het motto 'stocks sucks', maar dat had je misschien al begrepen.

Maar we zullen zien of jij immuun bent voor dit virus, tot die tijd (en daarna ook nog wel....) welkom. Was er al om foto's gevraagd?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

hpkevertje

Citaat van: MikeyQR op 05-02-2008 21:47:28

De volvo rijdt overgens zeer goed en is zeer snel :D
Deze wordt niet gechipt en hij blijft standaard want zo zijn ze toch het mooist,of niet soms 8)
Ik ben 22 en wil mijn rijbewijs graag houden. ;)

Hello Mike,
Ik geef je groot gelijk. Ik verander er ook niets aan. Het is niet omdat ik veranderingen afwijs maar ik vind de auto zo ook mooi en oppimpen en tunen zijn mij te duur. Ik houd er overigens wel van dat ie perfect rijdt dus onderhoud moet wel goed!!  ;)

Veel plezier met je bijna nieuwe wagen.  ;D

The Saint

Citaat van: MikeyQR op 05-02-2008 21:47:28aanbood had de km stand van 296000 verkeerd op zijn advertetie gezet in de auto was het namelijk 312000 km volgens de NO-GO 16.000 terug gedraaid  :eusa_wall: wie gaat er nou een auto 16.000km terug draaien.

Aan de andere kant, wie vergist zich nou 16.000 km? Hij komt zo (in de adv.) wel onder een psychologische grens. En het kan mss het verschil betekenen tussen direct uit te voeren duur onderhoud of onderhoud over een jaar of zoiets.

Anyway, je hebt 'm gekocht en hij rijdt goed, dus lekker vergeten en genieten!

Welkom op het forum en veel plezier van je R  8) :D
No shirt no shoes, no pinball