fokfokfokfok gaat geld kosten: AutoArt 1:18

Gestart door Walter, 06-02-2008 14:52:32

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Nou ik had de indruk dat ze enorm schaars waren en mondjes maat te krijgen waren.
Als ie nu zie via hoeveel kanalen die dingen hier komen denk ik dat het wel mee valt.
Maar eerlijk is eerlijk, blijven mooie modellen. Jammer dat mijn Kleur (zwart) niet in 855 model te krijgen is  :-\
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

rifwachter

Citaat van: Daniel480 op 16-09-2009 16:58:46
mrs-modellautos van ebay zegt dat over 2 weeken de zwarte 850 T-5R Estate beschikbaar wordt.......

hopelijk  ;D

als je gaat kijken op de site van autoart, de fabrikant, zie je deze aankondiging nog niet staan.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Misha

Citaat van: Turbo-Geek op 16-09-2009 19:24:04
Zo limited edition zijn ze schijnbaar dus niet ... Nog 3 maanden en je vind ze bij Intertoys.
;D ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Emiel

Achja. De Autoart Skyline R34 GTR was in het begin ook 'limited' en snel uitverkocht. Toen ze er bij Autoart lucht van kregen hebben ze die serie weer in produktie genomen.

Turbo-Geek

Citaat van: Emiel op 16-09-2009 22:20:50
Achja. De Autoart Skyline R34 GTR was in het begin ook 'limited' en snel uitverkocht. Toen ze er bij Autoart lucht van kregen hebben ze die serie weer in produktie genomen.

Ook Autoart zit in de bussiness om geld te maken, dus als er aan verdient kan worden dan is alles mogelijk.
  The things you own end up Owning you !

MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

LekkeRRRR

De hpi-racing modellen 1:43 zijn inmiddels ook op eBay te vinden.
Vijf estates. De 14 en 15 uit de BTCC, de gele t-5r en de R in zwart en rood.
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p4634.m38.l1313&_nkw=hpi+racing+volvo&_sacat=See-All-Categories

;)/jan

Powerpete

Struinend over de VKB toch weer de fout ingegaan...  ;D ;D ;D
Ik was eigenlijk op zoek naar de Rode R, maar die gaat pas as jaar komen, dus mezelf maar verwend met de CY..... is zeer gedetailleerd ... ben bezig met de importeur om er een paar voor een leuk prijsje te verkrijgen voor mede leden..
kan ik meteen even naar de HPI's informeren
ben per slot van rekening Modelbouwhandelaar... en dan komen ook de CY 854 en de Zwarte sedan in t assorti... de Rode R en de beide BTCC 850's komen voorjaar 2010...ik zal als t door gaat hiervoor wel in t te koop gedeelte een postje maken..

Hier wat lekkermakertjes.....

groeten... Peet

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

850-2.520V-Driver

Citaat van: Powerpete op 26-10-2009 22:23:43
Ik was eigenlijk op zoek naar de Rode R, maar die gaat pas as jaar komen, dus mezelf maar verwend met de CY..... is zeer gedetailleerd ... ben bezig met de importeur om er een paar voor een leuk prijsje te verkrijgen voor mede leden..
ben per slot van rekening Modelbouwhandelaar... en dan komen ook de CY 854 en de Zwarte sedan in t assorti... de Rode R en de beide BTCC 850's komen voorjaar 2010...ik zal als t door gaat hiervoor wel in t te koop gedeelte een postje maken..

groeten... Peet

Wanneer je ze voor een leuke prijs aan gaat bieden houd ik me aanbevolen voor een zwarte sedan ;)
Heb héél lang staan twijfelen gisteren, maar uiteindelijk mezelf toch maar voorgenomen nog even te wachten...
(Dat ik afgelopen zaterdag de boete van m'n leven binnenkreeg speelde in m'n achterhoofd een beetje mee, vond dat ik mezelf nu maar eens niet teveel moest trakteren...  >:()

fbm

Ach.....kan nog even sparen, als de BTCC sedan pas in het voorjaar komt!   :eusa_doh:

Maar deze zien er erg goed uit!  :eusa_clap:

KIM

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 26-10-2009 22:31:23
Citaat van: Powerpete op 26-10-2009 22:23:43

groeten... Peet

Wanneer je ze voor een leuke prijs aan gaat bieden houd ik me aanbevolen voor een zwarte sedan ;)
Heb héél lang staan twijfelen gisteren, maar uiteindelijk mezelf toch maar voorgenomen nog even te wachten...
(Dat ik afgelopen zaterdag de boete van m'n leven binnenkreeg speelde in m'n achterhoofd een beetje mee, vond dat ik mezelf nu maar eens niet teveel moest trakteren...  >:()

Idem hier. Zit echt te wachten op de rode R...

R o b

Mooi lijntje er omheen en net echt:  ;D

Wijnand

Citaat van: KIM op 26-10-2009 22:42:17
Idem hier. Zit echt te wachten op de rode R...

Ik heb er één voorbesteld bij een modelautozaak. De rode wordt inmiddels aangeboden op ebay bij een zaak in Hong Kong. Zou het dan echt nog tot het voorjaar duren voor 'ie "normaal" leverbaar wordt? Bij de CY's duurde dat ook niet zo lang.... :eusa_pray:

Groet,
Wijnand.

fbm

:eusa_dance:

Meteen andere wielen eronder!

Yes!

R o b

Doet me denken aan de ex(-wagen) van Mitchelli.