fokfokfokfok gaat geld kosten: AutoArt 1:18

Gestart door Walter, 06-02-2008 14:52:32

Vorige topic - Volgende topic

macdriver

Citaat van: cas op 10-02-2011 00:31:20
Citaat van: macdriver op 26-01-2011 17:42:53
Dat dacht ik nou ook  ;D
een gemiddelde vrachtwagen combi kost veel meer  en speciale zoals van de mcdonalds nog veel meer omdat deze met de hand gemaakt worden

deze wordt ook heus niet zomaar uitgepoept door een machine hoor  ;D   ben eens in de werkplaats geweest.. waar mensen niets anders doen dan de hele dag, OF gordeltjes hangen, koplampjes of achterlichtjes plakken, kentekens plakken, motorblokjes plaatsen, wielen monteren etc etc... haha... mindkilling work als je het mij vraagt.

dat zeg ik ook niet want heb er 2 staan(cy estate en sedan)en dat kan niet alleen met een machine ;D
Ze zijn het geld wat er voor gevraagt word gewoon waard  maar bij een mcdonalds truck zoals ik die heb staan word alles handgemaakt en ook tot de detail uitgewerkt en daar betaal je dan gewoon voor ;)net als bij die kraanmodellen die verkocht worden

Youk

Eindelijk, had eergisteren bericht gekregen dat er wat was binnengekomen, gisterenavond er dan maar om gereden.  Het resultaat:

De bovenste zijn de nieuwe.  Vlnr.: Harvey, presentation car, Rydell, P1800S

Ben er zeer blij mee, nu enkel nog wachten op de BTCC estate.  :D

maruska

Youk, die estates mogen wel een drupje lijnolie hebben ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sem

Citaat van: maruska op 06-05-2011 09:58:49
Youk, die estates mogen wel een drupje lijnolie hebben ;D
:eusa_clap:  Dan jouw avatar ook...  ;D

maruska

ik ga als ik downhill in frankrijk rij, geen lijnolie doen.. daar is een lekkere rode wijn veel beter voor ^^
T-5R

R o b

Citaat van: maruska op 06-05-2011 10:06:32
ik ga als ik downhill in frankrijk rij, geen lijnolie doen.. daar is een lekkere rode wijn veel beter voor ^^

Zit je daar nu ook al aan toevallig!?  ;D

Youk

Heb nog een flesje staan.  :eusa_think:  Misschien toch eerst maar even gebruiken op het 1:1 model, die heeft het harder nodig vrees ik.

Alles is trouwens ondertussen verhuisd, heb een nieuwe kast gekocht met glazen leggers, kan je de modellen tenminste ook van onderen bekijken.

jrkalf

hehe, en ik ben al blij met m'n 1:43 855 btcc
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

ChristRoffel

Mag ik dit topic even afstoffen voor het volgende..?!

CiteerVolvo 850 T5-R tegen bodemprijzen!

Volvo 850R sedan zwart (BlackStone) 1/18
Volvo 850 T5-R sedan geel (CreamYellow) 1/18
Volvo 850R estate rood (BrightRed) 1/18

Adviesprijs per stuk Eur. 119,95

Nu voor Eur. 99,- per stuk

Bij aankoop van 2 of meer stuks Eur. 89,- per stuk !!

Levertijd van het pakket bedraagt ongeveer 3-5 werkdagen na ontvangst van de betaling. Pakket wordt aangetekend verzonden. Dit is in de prijs inbegrepen. Verzending onder rembours is uitsluitend in Nederland mogelijk. De extra kosten hiervoor bedragen Eur. 15,00

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
Heb gevraagd aan de beste man of meerdere in een koop nog iets scheelde qua prijs..maar 89,- p/s bij afname van 2 was dus wat hij kon doen.
Nu ben ik zelf van plan er zowiezo 2 te bestellen..., maar misschien kan ik of iemand anders nog wat betekenen voor een mede-forummer.
Het scheelt je dan toch een tientje.. ;)

Weet alleen niet of ik hier eventueel de link mag plaatsen van de betreffende webshop..!?!

Walter

ik vind de term bodemprijs wel erg scherp gerekend... Ik geloof dat ik 75 eu ex inkoop betaalde, toen ze net uit waren. Kwam bij een groothandel vandaan

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

ChristRoffel

Citaat van: Walter op 09-08-2012 08:35:03
ik vind de term bodemprijs wel erg scherp gerekend... Ik geloof dat ik 75 eu ex inkoop betaalde, toen ze net uit waren. Kwam bij een groothandel vandaan

Ga er vanuit dat er 19% bij kwam..dan kom ik ook rond de 89,- hoor.
Of iemand moet er nog een goedkoper adresje weten..
Laat maar even weten..

Powerpete

klopt inderdaad Walter, daarom ben ik er ook mee gestopt,... levert hij ook de BTCC's voor die prijs ?

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

maruska

daar ga ik morgen even voor bellen Peet.. Ik zal het hier posten.
T-5R

ChristRoffel

Persoonlijk vind ik dat ze voor die centen er eigenlijk ook nog wel roffel-geluidje in hadden kunnen bouwen.. 8)
Nog maar even afwachten wat je morgen te melden hebt Mark.

Walter

Citaat van: Powerpete op 09-08-2012 18:35:04

klopt inderdaad Walter, daarom ben ik er ook mee gestopt,... levert hij ook de BTCC's voor die prijs ?

geen idee, dat was de laatste keer dat ik met ze gesproken heb. Doen niet zo veel zaken met ze. En ik moet het dan via mijn werk bestellen, mag ze helaas niet voor dezelfde prijs aan jou door verkopen. Misschien dat de club een gezamenlijke inkoop kan doen

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937