[MINI-MEETING] 24/08/2003: Grensovergang Bergh -> SHELL (A12 -> Duitsland)

Gestart door rogier, 27-07-2003 19:55:17

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Citaat van: Joris_Scholte op 30-07-2003 02:21:17
Ja, ik speel wel weer bezemwagen. Bij 210 houdt het bij mij op, dus de eerste koffieronde ga ik niet redden. Als jullie wel zo vriendelijk willen zijn om een plaatsje voor me vrij te houden...
Hey Joris! Bezemwagen spelen?? Ik blijf dan wel achter je hangen hoor. (al is het maar om de denkwebwalmen te ontwijken)

PieT111

Ik ga mijn best doen er ook bij te zijn. Volgens mij gaat dit een dag worden om niet te missen! :)
Busje komt zo!

Entuscan

Ik ga proberen ook te komen
Maar om zo in groep te gaan scheuren ... dat zie ik toch niet dadelijk zitten
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Joris_Scholte

Citaat van: Reitse op 30-07-2003 22:13:54
Hey Joris! Bezemwagen spelen?? Ik blijf dan wel achter je hangen hoor. (al is het maar om de denkwebwalmen te ontwijken)

Moet lukken denk ik  ;)  ;D

micdee

Citaat van: PieT5 op 30-07-2003 22:33:15
Ik ga mijn best doen er ook bij te zijn. Volgens mij gaat dit een dag worden om niet te missen! :)
;D ;D ja na een aantal kilometer zie je om de paar honderd meter een volvo staan met of een rokende motor, of de bestuurder die onderdelen aan het op rapen is, of met een kapotte radiateur of ....  zoals in sommige gevallen gescheurd ducktape en dan kan je ook nog volvo's tegenkomen meet een gescheurde IC slang die geen ducktape bij zich hebben   ;D ;D

De situaties hierboven beschreven zijn volledig fictief. Enige overeenkomsten welke met werkelijke situaties bestaan zijn dan ook niet de auteur aan te rekenen  ;D

denkweb

Ach, we kunnen er ook een volvo-toer/puzzle rit van maken. (hoeveel hectometerpaaltjes bent u al gepasseerd, etc.).

FelixB

Zal er ook zijn.

NB Hunxe is toch maar 15 minuten rijden voor een 850/70?!
Een ritje dwars door Arnhem kost meer tijd  ;D ;D ;D

Ciao, Felix
855R & C70 T5 cabrio automaat

denkweb

rogier

Een ritje door Arnhem duurt minstens een half uur >:(. Wat een kl*testad (balen dat ik er dinsdag heen moet).

Raf

Citaat van: Entuscan op 30-07-2003 23:08:11
Ik ga proberen ook te komen
Maar om zo in groep te gaan scheuren ... dat zie ik toch niet dadelijk zitten

het moet niet in groep!
je bent vrij te rijden zoals je wil. net zoals ik van plan ben. geen gek gedoe voor mij! 8)

Raf
De gustibus non disputandum est!

Joris_Scholte

Citaat van: Rogier © op 31-07-2003 16:40:45
Een ritje door Arnhem duurt minstens een half uur >:(. Wat een kl*testad (balen dat ik er dinsdag heen moet).

Wees blij dat je er niet woont. Ik zit elke dag met die ellende!

Reitse

SIPS Master

Up the Irons!

micdee