Ontdek je plekje: Mundial

Gestart door FLA, 09-02-2008 19:53:38

Vorige topic - Volgende topic

Emhavee

Citaat van: confruo op 04-03-2008 21:51:59
The Kennedy Presidential Library and Museum building in Boston ?

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

confruo

Whoohoo \o/ Google is my friend,  Als ik het goed begrijp, mag ik dus de volgende plaatsen ?

Tip: Zelfde continent als de vorige

Snellebaksteen

Rainbow gallery in Phily?

;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

michiel

Dit is zelfs voor Amerikaanse begrippen smakeloos, dus het zal wel in Vegas zof Reno zijn. Verder keine Ahnung.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

confruo

Rainbow Gallery - Neen
Vegas of Reno - Neen

confruo

Tip.  Kerstverlicht gebouw

viking_in_shorts

Citaat van: confruo op 05-03-2008 22:10:25
Tip.  Kerstverlicht gebouw

Ohhh .... vandaar de texten "merry christmas" en "happy new year" op het gebouw  :eusa_doh:

confruo

extra tip: tip vertalen en in google ketsen, afbeeldingen drukken resultaat bekijken . . .

Ben

Citaat van: confruo op 05-03-2008 23:18:47
extra tip: tip vertalen en in google ketsen, afbeeldingen drukken resultaat bekijken . . .
Denver's City & County Building lit with Christmas lights.

confruo

:eusa_clap: Whoohooh  :eusa_dance:

Ben google master, de beurt is aan U.

viking_in_shorts

Voor de goede orde: als je "christmas lit building" of "christmas light building" in goegel intikt kom je nergens :eusa_shifty: 

(want zover was ik ook al ....)

Ben

confruo

Citaat van: viking_in_shorts op 05-03-2008 23:27:29
Voor de goede orde: als je "christmas lit building" of "christmas light building" in goegel intikt kom je nergens :eusa_shifty: 

Dat onderscheid Ben de Google Meister, van ons gepeupel :D

Ben

Citaat van: confruo op 05-03-2008 23:33:40
Citaat van: viking_in_shorts op 05-03-2008 23:27:29

Dat onderscheid Ben de Google Meister, van ons gepeupel :D

De Master gaat nu pitten. Zoeken jullie maar lekker verder. ik zie het morgen wel. :D

Turbobiker

nieuwe ontwerp voor de Twin Towers. Weet uit mijn hoofd echt niet hoe dat ding genoemd gaat worden. Freedom Tower ofzo? NY dus.

Maar die staat er nog niet :eusa_think:
De Tussenpaus