Vigour stelt zich even voor

Gestart door vigour, 09-02-2008 10:50:33

Vorige topic - Volgende topic

vigour

Jawel!!
Ook ik kan me de trotse eigenaar noemen van een roffel,
Ze is groen, is een 850 2.5 20v sportsline estate, op de wereld gekomen in 1995 en prachtig om te zien. Na aanvankelijk eerst wat gedub, heb ik besloten voor haar te kiezen, de turbo die ik ook op het oog had, heb ik (met pijn in mijn hart) laten gaan.
Zucht, het is altijd moeilijk om te moeten kiezen in de liefde........................

Maar goed, nu fluit ik zelf dan maar onderweg.

Ik ben getrouwd, en heb drie kleine kinderen, vandaar dat een grote auto dan goed van pas komt, en ik woon in Lelystad, sinds ongeveer twee maanden.

Verder rijdt ik voor mijn werk al zeer veel (peugeot 407), maar stap daarnaast voor mijn lol ook nog wel even in m'n 850 om een stukje te toeren.

Ik twijfel nog tussen het volledig in nieuwstaat brengen van deze auto, of nog even te wachten, en dit later met een V70 Classic te doen.

Tips en meningen worden uiteraard op prijs gesteld!!

Voor de techneuten onder ons heb ik nog een vraagje:

Kan ik het interieur van een V70 uit '97 zonder al te veel problemen inbouwen in mijn 850?

Tot de volgende keer, en voor degenen die het aangaat alvast een zeer prettig weekend toegewenst.

rifwachter

welkom op het forum !

succes met je 850
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Marc O.

Welkom hier en veel plezier met de nieuwe aanwinst!
...The Nile isn't just a river in Africa...

)()()sT

Welkom, mooie foto's  :evil: ;)
Een interieur overzetten moet wel kunnen, de auto is qua model hetzelfde.. Maar waarom zou je dat willen? Omdat het een stuk moderner oogt neem ik aan (ben ik wel met je eens).

Een 850 in topstaat is uiteraard ook niet verkeerd, die is sneller "oldtimer" haha.

Gr.

Chris

Welkom op het forum en veel plezier met je roffel.

Groeten,
Chris

FGG

Ik ben 't eens met Joost, ik denk dat de 850 eerder een klassieker-status verwerft dan de V70.

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MichielMaas

Proficiat met je aanschaf, een goede keuze.  :eusa_clap: Vwb je keuze voor de 855 in  nieuwstaat brengen of gaan voor een v70; Ga voor de 855, een oermodel zo als tie moet zijn en daar hoort wat mij betreft geen v70 dash in.
Veel veilige km gewenst met je roffel.  :eusa_whistle: