Het ultieme verjaardagstopic!

Gestart door mehn, 15-02-2007 10:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Esveldt

elianmars

de geneRaal

langzaldielevelangzaldieleve :eusa_boohoo:

gefeliciteerd!
Blackstone under construction

fearless

Emiel

Gefeliciteerd big bad Mothertrucker  :eusa_clap:

RonnieDuck

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Rudi

Citaat van: haRtV70R op 25-08-2007 08:40:08
sjips! Net te laat >:( Zag het ook net. ;D

RUDI!!! Van harte! Ook namens de LBP-clan ;D

(En niet zo raar kijken als we elkaar per lkw passeren. ;))

Ik zag je lekker toch op tijd[was druk aan het bellen] ;D  heb je die C70 gezien die ik bijna de vangrail indrukte? ;D

Thnx allemaal ;)
Dr.Go-Fast...

Eugene

If it's not blown, it sucks...

haRtV70R

Citaat van: Rudi op 25-08-2007 14:55:33
Citaat van: haRtV70R op 25-08-2007 08:40:08
sjips! Net te laat >:( Zag het ook net. ;D

RUDI!!! Van harte! Ook namens de LBP-clan ;D

(En niet zo raar kijken als we elkaar per lkw passeren. ;))

Ik zag je lekker toch op tijd[was druk aan het bellen] ;D  heb je die C70 gezien die ik bijna de vangrail indrukte? ;D

Thnx allemaal ;)

Ja ik zag hem. Een donkerblauwe he? Een belg dacht ik.... :azn:
[move][/move]

Taranis

Alsnog gefeliciteerd Rudi ;)

Rudi

Namasté allemaal  ;)

*Namasté is een gebaar van vriendschap en vriendelijkheid, maar ook een van dankbaarheid of speciale erkenning.*
Dr.Go-Fast...

elianmars

IVO, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

elianmars

EN MATRRR (en de andere jarigen) UITERAARD OOK GEFELICITEERD!!!