(Grijze baksteen stelt zich voor) -> I'll be back!

Gestart door Grijze Baksteen, 09-11-2007 15:29:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur

Mooi auto hoor! Idd erg grijs ;D

Jammer dat je hem wegdoet.. Is kilometers bijhouden en van de besparing deze rijden geen optie?


Gr :-\

killerbee

Mooie auto en dan ook nog zonder bak rommel  :eusa_silenced:

FGG

Citaat van: Grijze Baksteen op 06-01-2008 20:20:50
Citaat van: FGG op 06-01-2008 20:05:35
Mooie auto. Wel tof zonder roofrails en zonder spoiler.

Iets voor Lars? ;D

Thx. Grappig dat je juist die 2 dingen noemt: het oorspronkelijke plan was om deze auto nog een hele tijd te houden en er roofrails en een achterspoilertje op te monteren ;)

Achterspoiler is prima! Roofrails? :eusa_naughty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Grijze Baksteen

Jaja, het is zover; de basteen is vandaag verkocht... ben aan de ene kant blij dat hij weg is en dat we niet met 3 auto's zitten, maar ik weet aan de andere kant zeker dat ik hem erg ga missen  :'(

Vooral die 5-cilinder, ik heb nog nooit een auto gereden met zo'n fijne soepele en zo goed klinkende motor... Dat zal nog wel even wennen worden in mijn nieuwe wagentje van de zaak (Civic Hybrid).

Maarrr.... m'n vriendin en ik zijn echter van plan om binnen niet al te lange tijd een V70 classic T5 op de kop te tikken als 2e auto naast de hybrid :evil:

Met andere woorden: I'll be back  8)
HeeRRRRRRlijk die 5 cilinder!!!

Vertigo

Succes ermee dan. En dat wagentje van de zaak zal zeker behoorlijk wennen zijn zeg.

Bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus die V70 classic is er vast nog sneller dan je nu al denkt.

Grijze Baksteen

Thanks!

De Civic hybrid is idd een compleet andere auto, maar bevalt ook errug goed. Geweldige wegligging en veel " limo" voor je geld. Alleen het motorgeluid  :-[ Helaas geen roffel meer voor deze jongen, maar een "bak met spijkers" .. Heb een open luchtfilterkit besteld vanuit de states, dus dat zou het geluid erg ten goede moeten komen  ;)

Mijn vriendin heeft haar zinnen gezet op een XC90 ipv een V70, maar ik vind die dingen veel te duur.

Gegroet  ;),
Peter
HeeRRRRRRlijk die 5 cilinder!!!