Wheeler Dealer Mike Brewer Sucks

Gestart door Antonio, 10-02-2008 17:31:31

Vorige topic - Volgende topic

SIPS Master

Kan dat programma altijd wel waarderen. Het is alleen jammer dat Discovery alles tot in den treure herhaalt  >:( want die zijn weer eens de eerste afleveringen. Als ik me niet vergis komt volgende week de Saab 900 turbo aanbod.
Up the Irons!

Marc O.

Citaat van: SIPS Master op 10-02-2008 20:45:57
Kan dat programma altijd wel waarderen. Het is alleen jammer dat Discovery alles tot in den treure herhaalt  >:( want die zijn weer eens de eerste afleveringen. Als ik me niet vergis komt volgende week de Saab 900 turbo aanbod.

Alweer? Volgens mij heb ik die al 2x gezien, de laatste keer een week of 2 geleden.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Freakybaby

Ik vind de opzet wel leuk, ook omdat ze laten zien hoe een auto erbij zou kunnen/moeten staan als je hem echt goed restaureert/onderhoud. Je moet duidelijk naar het engels luisteren, en niet de ondertiteling lezen.

Als je een beetje handig bent kan je dus met een kleiner budget een leuke auto rijden. Zo doen veel van ons (waaronder ik) het ook met de 850.

Het laat ook zien dat je door dit soort dingen te doen een aardige boterham kunt verdienen. Want als je kijkt naar het uurloon wat in de openingspost berekend wordt, dan is dat best leuk voor 3-4 dagen werk.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn