C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

MarkoC70T5

Vandaag samen met CeeBee weer eens lekker bezig geweest.
Een poosje gelden had ik al eens foto's laten zien van de aanpassingen van de stadslichten. Deze heb ik nu eindelijk afgemaakt en gemonteerd.

En even wat onderdelen gespoten met plastidip. De onderspoiler en de roosters in de bumper zijn er nu mee gespoten.
Nu is alles 1 kleur zwart en hopenlijk blijft het beter beschermd tegen steenslag.

Fotos zijn een beetje slecht maar beter kan mijn telefoon ze niet maken. Binnenkort maakt ik wel een paar goede fotos als de auto weer buiten staat.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

elianmars

Zie ik het nou goed, dat de slash niet helemaal goed in de gill past, waardoor deze nu iets gedraaid gemonteerd is?  :eusa_think:

MarkoC70T5

Citaat van: elianmars op 18-06-2012 20:56:18
Zie ik het nou goed, dat de slash niet helemaal goed in de gill past, waardoor deze nu iets gedraaid gemonteerd is?  :eusa_think:
Die zit nog los. zit normaal met staaldraad vast getrokken aan de grill zodat hij er nog af kan om te spuiten.
Voor dat hij de weg weer opgaat zit het goed  ;D
Going broke in style. 

Gijs87

C70 2.3 T5, Saffron Pearl, 1998

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

MarkoC70T5

Citaat van: Robster480 op 20-06-2012 00:30:31
Dat ziet er echt rete-strak uit die stadlichten!  :eusa_clap:
En het was nog vrij makkelijk te maken. de CCFL ring past redelijk goed maar een klein stukje van de behuizing verwijderd.
Going broke in style. 

fbm

Nog maar 2 maanden en we gaan weer!  :eusa_dance: Sticker zit recht en de C ziet er top uit!  :eusa_clap:

MarkoC70T5

Citaat van: fbm op 21-06-2012 19:13:41
Nog maar 2 maanden en we gaan weer!  :eusa_dance: Sticker zit recht en de C ziet er top uit!  :eusa_clap:
Ik ga dus wel mee naar zweden nu ik een baan heb kan ik het weer betalen  :eusa_dance:
Going broke in style. 

MarkoC70T5

Vandaag even 2 fotos gemaakt bij daglicht van de lampen en gespoten delen

Going broke in style. 

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

innocenti

elianmars

850 T5 Freak

Mooi Marco  :) goed idee om de onderlip met plastidip te bewerken. Die van mij zit vol met steenslag. :-\ ga plastidip ook maar eens proberen  :eusa_dance:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

MarkoC70T5

Vorige week wou ik weer eens mijn grille op knappen. Spuit ieder jaar het logo en plak hem dan weer vast op de zwarte sport grille.
Ik heb die grille ooit gekocht omdat die echt zwart is en de standaard volvo XC grille is beetje lichter van kleur net als de rooster in de R bumper.

Nu had ik die roosters ook al met plastidip gespoten. Heb dus nu gelijk maar een XC grille gekocht en deze ook voor zien van een zwart rubber laagje.
Zodat nu alles aan de voorkant de zelfde kleur zwart is.

Binnenkort gaat er nog een groot deel van de auto zwart zodra dat gedaan heb zal ik fotos posten  :eusa_whistle:
Going broke in style. 

RATFINK

Mooie Citta  ;D

De C mag er ook wezen hoor maar zo zie je ze niet vaak meer!