C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

classicT5

Mooi gedaan. Heb het nog niet gelezen of over het hoofd gezien, vanwaar RS? Dat is toch meer voor Audis ;)

MarkoC70T5

Citaat van: classicT5 op 28-07-2015 20:43:09
Mooi gedaan. Heb het nog niet gelezen of over het hoofd gezien, vanwaar RS? Dat is toch meer voor Audis ;)

Er hebben nu best veel merken iets met RS er in :-P  Maar ik heb gebruik het al jaren op de C70  aangezien er nooit een R is gemaakt voor die model.
Is het beetje te op een een R van te maken want dat dekt de lading niet helemaal. En RS Racing Special is meer wat hij aan het worden is een race auto voor op straat. 
Als hij over een paar jaar af is komen er nog wel meer C70RS logos op om het af te maken.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

rappendaf

Citaat van: classicT5 op 28-07-2015 20:43:09
ford rs 2000 cosworth renault megane rs ENZ maar ik vind deze volvo de titel R.S meer dan waardt
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

Marty__Mouse

When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

MarkoC70T5

Ik had vandaag weer even tijd om verder te gaan.

Nu even zoeken naar een anodiseerder die ze voor  weinig een mooi kleurtje kan gegeven.

Going broke in style. 

Bouke

Marko mijn oude buurman is erg goed in anodiseren, zelfs bekend ind deze wereld. Bij interesse geef maar een pb.

MarkoC70T5

Vandaag eindelijk eens tijd gehad om lekker te gaan rijden ipv sleutelen.   Onderweg een leuke locatie gevonden in  het haven gebied.

Going broke in style. 

Emiel

Gaaf hoor, de eerste foto, het lijkt net een schaalmodel zo! ;D

luuk123456

werkelijk schitterende foto`s van `n prachtige auto!
Complimenten!

Martijn_B

Erg origineel je nieuwe mods Marko, ziet er weer goed uit!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Martin-R

MarkoC70T5

Vandaag ben ik samen met Eric L naar Celtemp geweest in Ridderkerk die hadden een Dyno aanbieding.  

Schutten heeft voor mijn C70 nieuwe software geschreven en ik wist al dat hij nu een stuk vlotter was dan voor heen.
Maar resultaat mag er wezen.  Na 4x rollen hadden we 311Pk en 450Nm op de wielen.  laagste wat ik heb gezien was 308pk en 435Nm
Hij houd het ook erg mooi vast max Nm op 4750rpm en dat blijft gelijk tot aan de 6800rpm

https://www.youtube.com/watch?v=OpB0wJeGoa8&feature=youtu.be
Going broke in style. 

t5joost

Gaaf ziet er goed uit!

JuT5R

Mooie scores, en mooie foto's 8) 8)