C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

MarkoC70T5

De Volvo staat weer lekker een paar maanden binnen. Met eindelijk een alrisk verzekeringen die de taxatie waarde gaat uitkeren voor 3 jaar.
Nu dat allemaal is geregeld kunnen we verder met het paleisje voor de Volvo  :eusa_dance:

Aflopen 2 maanden bezig geweest met de muren en elektra dat is sinds vandaag eindelijk helemaal klaar een naar mijn zin.
Ik had graag een racedek vloer gehad. Ziet erg mooie uit maar heeft toch voor mij iets te veel nadelen. De vloer kraakt als je er over heen loopt en je kan er niet op lassen  :-[
Dus dat feest gaat niet door.  Toen kwam het volgende ik zit regelmatig op garagejoural te kijken om ideeën op te doen.
Steeds meer mensen kochten daar schaar bruggen. En dat wil ik ook wel hebben  Ze gaan meestal tot 1 meter hoog en dat is prima te gebruiken voor de hobbyist.
In nederland heb ik er nu 1 gevonden van datona . Die gaat het worden makkelijk in de bouwen hij is maar 12cm hoog. en dan 192x178 breed

In februari ga ik eens bij hun kijken voor een demonstratie dan zal de garage redelijk ver afzijn.

Hoer het er nu bijstaat.

Eerst volgende stap zijn de deuren isoleren en een ventilatie systeem maken zodat de garage niet zo stinkt als ik ga lassen of de auto staat er even met draaide motor.

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Jack v

netjes Marco, je zou er ook een gietvloer in kunnen leggen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

MarkoC70T5

Citaat van: Jack v op 27-11-2011 16:59:13
netjes Marco, je zou er ook een gietvloer in kunnen leggen.
Dacht ik ook al aan maar die kunnen behoorlijk glad zijn.
En heb voorbeelden gezien van dat ze er zand door doen maar dat was me een partij lelijk.
Going broke in style. 

Vulk

Ventilatie is ook goed als je de auto nat wegzet! Voldoende capaciteit voorzien dus als je toch bezig bent.

MarkoC70T5

Citaat van: Vulk op 27-11-2011 17:44:30
Ventilatie is ook goed als je de auto nat wegzet! Voldoende capaciteit voorzien dus als je toch bezig bent.
Yup daar zal zeker rekening mee gehouden worden. heb 2 schoorstenen op mijn garage staan   daar komen 2 grote fans aan te zitten met buizen achter het plafon
Going broke in style. 

MarkoC70T5

Dit had ik dan gevonden als anti slip laag voor de epoxy vloer en dat is nu niet echt mooi te noemen.
Going broke in style. 

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Laserblue

Citaat van: MarkoC70T5 op 30-11-2011 08:27:31
Dit had ik dan gevonden als anti slip laag voor de epoxy vloer en dat is nu niet echt mooi te noemen.
http://img857.imageshack.us/img857/4819/img0198k.jpg

ook lekker als je ff op je knieen wilt zitten  :-X
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

MarkoC70T5

Citaat van: Laserblue op 30-11-2011 09:32:11

Daarom wil ik dat niet hebben.  Maar hoor veel horror verhalen dat epoxy super glad kan zijn.
Going broke in style. 

maruska

T-5R

Laserblue

Citaat van: MarkoC70T5 op 30-11-2011 11:14:28

Daarom wil ik dat niet hebben.  Maar hoor veel horror verhalen dat epoxy super glad kan zijn.

doe je er toch vogelzand door? ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

MarkoC70T5

Citaat van: Laserblue op 30-11-2011 11:37:12
Citaat van: MarkoC70T5 op 30-11-2011 11:14:28

doe je er toch vogelzand door? ;)
Naar mijn weten is dat toch het geen wat je op de fotos ziet. die korels
Going broke in style. 

MarkoC70T5

Citaat van: maruska op 30-11-2011 11:16:00
btw, plannen gemaakt voor een brug, of een burcht ;D
;D nu nog vragen of er een slotgracht mag komen.
Wel goed tegen diefstal preventie.
Going broke in style. 

maruska

Re: Project "De GoudeKoets"27-11-11 alles betegeld en plannen gemaakt voor een burg

was meer je blog titel Marko ;D
T-5R

daytonawim

Een gladde vloer is fijner dan een met leuke spikkels er op, vooral je handen en knieen zullen je dat in dank afnemen.

Overigens als je een cementvloer met die verf afwerkt is ie ook niet spekglad maar wel vlak.
je krijgt dan ook geen rare vlekken in je vloer en troepopruimen gaat je makkelijker af.