tom en 854 stellen zich effe voor

Gestart door tommenges, 27-11-2008 22:26:28

Vorige topic - Volgende topic

tommenges

hallo ik ben tom 25 jaar en heb sinds twee weken een volvo 850 sedan uit 1996, 2.5 10v automaat.
kleur bordeauxrood.
helemaal in nieuwstaat geen krasje op de carroserie, geen vlekje in het interieur, alleen zit de rechter voordeur in elkaar maar dit weekend komt er een nieuwe in en dan is ie weer helemaal als nieuw.
alle opties zoals bijvoorbeeld de climate control werkken perfect hij (of moet ik zeggen zij) is dealer onderhouden alle , ja echt alle rekeningen zijn aanwezig en heeft 245.000km gelopen.

mijn pa rijd al volvo sinds mensenheugenis en ik reed hier vooraltijd ''sportieve'' japanners maar sinds twee weken ben ik óm!!
wat een auto , echt geweldig

mafvanvolvo

Hallo Tom:

Welkom op dit voortreffelijke Forum ik zelf krijg morgen ook zo eentje alleen van bouwjaar 1992.
Succes ermee en veel veilige kilometers toegewenst.

MichielMaas

Welkom op dit gezellige forum. Veel fijne km gewenst

Claudia

Welkom Tom.
Veel plezier met je oude nieuwe.

Enneh...het is een HIJ.
Kijk maar voor op de grille.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

FGG

Citaat van: tommenges op 27-11-2008 22:26:28
helemaal in nieuwstaat geen krasje op de carroserie, geen vlekje in het interieur, alleen zit de rechter voordeur in elkaar

???

Welkom op 't Forum, Tom.

Heb je ook foto's van de linkerkant van de auto? ;D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

tommenges

ja haha ik zal wel even een paar foto's maken een nieuwe deur heb ik al liggen dus dat komt wel goed. :)

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Chris

Welkom op het forum, Tom!

Veel plezier met je oer-roffel :)

Groeten,
Chris