aangenaam, gerard, met een 850R

Gestart door gerardgrobben, 18-02-2008 13:56:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

toppertje

23-ZD-BZ. dit is een vrij recent kenteken.
en dan al 5000km mee gereden?
ik weet dat een R een fijne auto is maar.....

Jan_D.

Welkom!

Of ga je voor 10 posts om hem daarna hier te koop te zetten????:eusa_naughty:

BeRnd

history: Volvo 240 GLE ('83), Volvo 940 GLE  ('93) Volvo 850 T-5 ('96), Volvo 850 T-5R ('95), Volvo V70 XC aut ('00), Volvo 940 LPT ('98)

t5karel

Citaat van: toppertje op 18-02-2008 21:51:02
23-ZD-BZ. dit is een vrij recent kenteken.
en dan al 5000km mee gereden?
ik weet dat een R een fijne auto is maar.....
Sinds 3 Januari op naam,apk vervaldatum 19 Januari 2009.Als ik het goed heb :eusa_think:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

RATFINK


gerardgrobben

#20
Citaat van: t5karel op 18-02-2008 22:11:50
Citaat van: toppertje op 18-02-2008 21:51:02
23-ZD-BZ. dit is een vrij recent kenteken.
en dan al 5000km mee gereden?
ik weet dat een R een fijne auto is maar.....
Sinds 3 Januari op naam,apk vervaldatum 19 Januari 2009.Als ik het goed heb :eusa_think:.

dat heb je helemaal goed..

maareh ook :

Citeerbouwjaar 1996, touring, airco onlangs opnieuw afgevuld, remblokken en linkervooras onlangs vernieuwd, kortom, de TOP -volvo van 1996 voor de prijs van nog geen astraatje

staat alleen hier op Marktplaats te koop, voor de liefhebber

en de rest had ik hier al gepost.

wat is een DOP-meeting?? TOP = Tower of Power, en die ken ik al...

tuba or not tuba, that's the question

elianmars

#21
Touring?? Het is geen BMW, hoor  :eusa_snooty:

DOP is de kleur: Dark Olive Pearl (oh, oh, wat is dat toch een mooie kleur!  :eusa_dance:)


Slechts 112.000 km. 't Is zeker een ex-Italiaan?  :eusa_whistle:



Citaat van: gerardgrobben op 18-02-2008 21:36:29

ach
- na 200.000 erin gereden te hebben, en met 300.000 op de klok trekt-ie de 850R er nog steeds uit


Dan zou ik toch maar eens de handrem van de 850 los gooien, want de R moet toch echt sneller zijn. Zeker met een handbak.  :eusa_think:

-D©©©L-

Mooie wagen !

Wat heeft ie eigenlijk gelopen ?  :eusa_think:

FGG

Citaat van: elianmars op 19-02-2008 00:28:47

Dan zou ik toch maar eens de handrem van de 850 los gooien, want de R moet toch echt sneller zijn. Zeker met een handbak.  :eusa_think:

Volgens de specs is de R een halve seconde sneller en ligt z'n top 10km/h hoger. ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

gerardgrobben

#24
allemaal waar...
- pizzaluchtjes gratis meegeleverd
- specs kloppen
- maar helaas , v8-power is ander vermogen dan 5inlijn...Vooral tussen de 140 en 220 heeft die benz continu 282 pk op de as staan, waar de roffel eerst turbo-druk moet vinden.

geen opschepperij, maar de waarheid als een koe.

Heel andere vraag, is er de mogelijkheid om in de volvo de eind-steun van de bestuurdersstoel te verzetten, zodat er meer beenruimte ontstaat?  das namelijk de belangrijkste reden dat de benz blijft (en er nog eentje bij is gekomen!!!), ik zit steeds met m'n knie tegen de volvo-asbak aan...
tuba or not tuba, that's the question

reneetje

Citaat van: gerardgrobben op 19-02-2008 10:09:22

.....namelijk de belangrijkste reden dat de benz blijft (en er nog eentje bij is gekomen!!!), ik zit steeds met m'n knie tegen de volvo-asbak aan...


??? ???

In je eerste post zeg je dat je hem weg doet wegens ruimte gebrek, en nu heb je er zelfs nog eentje bij gekocht............... :-X
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Thys

Misschien ruimtegebrek binnen de auto zelf? In de zin van te weinig beenruimte? :)

gerardgrobben

Citaat van: thyzerrr op 19-02-2008 11:53:40
Misschien ruimtegebrek binnen de auto zelf? In de zin van te weinig beenruimte? :)

Ook, en ook vanwege de fiscaal vriendelijkheid van die nieuwe sec, qua bijtelling. (ouder dan 15 jaar!!)
De ouwe sec gaat dan deze zomer in de revisie, qua plaatwerk, en chroom, en vandaar dat deze volvo naar een nieuwe liefhebber mag.

En aangezien er hier wel liefhebbers rondlopen, en aangezien ik die roffel te veel respecteer om m aan de eerste de beste handelaar te versjacheren....
tuba or not tuba, that's the question

-D©©©L-

Maar hoeveel heeft ie nou daadwerkelijk gelopen ?!

Waarom verkoop je hem niet met de velgen die er onder zitten ?

Citeerontieglijk mooie Top-volvo, de 850R, 250pk, en nog geen 112.000 kilometer op de klok...


beige leer/alcanthara bekleding, soundssystem met I-pod aansluiting, nieuwe banden, electrisch schuif/kanteldak(glasplaat met voorschuifhemelk) 2delen neerklapbare achterbank, electrische verstelbare stoelen/stoelverwarming, boordcomputer, nieuwe APK, (9-1-2008) de R-spoiler i mettalic groen... Uniek licht houten afwerking, 17" titan velgen, echt standaard helemaal vol.

gaat weg wegens auto van de zaak, per 1 januari,,,,(en dat spijt me echt)

bouwjaar 1996, touring, airco onlangs opnieuw afgevuld, remblokken en linkervooras onlangs vernieuwd, kortom, de TOP -volvo van 1996 voor de prijs van nog geen astraatje

staat alleen hier op Marktplaats te koop, voor de liefhebber

gerardgrobben

#29
de boordcomputer gaf bij de dealer 120.000 aan, er is ergens een nieuwe bak ondergekomen. Qua rijeigenshappen etc voelde dat wel correct aan, volgens die dealer.

helaas geen boekjes, maar wel de velgen van de foto...

ah, heb ff gegoogled, de titan is 5 spaaks? en de volans = 7 spaaks, vandaar...
dus op volans, 7 spaaks , titaniumlook...
tuba or not tuba, that's the question