Leuke Volvo, de XC60

Gestart door Johann, 16-02-2008 15:32:14

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

Brrrr.... :eusa_hand:  Doe dan maar een echte classic! Of een V70/ S60 (R)  kan er ook nog mee door.. Maar verder... :eusa_sick:
[move][/move]

Joris_Scholte

Waarom krijgt zo'n afgrijselijke auto op dit forum een aparte thread? ??? Dit is toch het Volvo 850 forum? Zet die meuk lekker op het algemene Volvo-forum, of in het foto-topic!  >:(

just my two cents...

RATFINK

>:( :( ??? :-[ :-X :-\ :'( :eusa_hand: :eusa_shifty: :eusa_sick: :eusa_silenced: :eusa_snooty: :eusa_think: :eusa_wall:

Zo dat was wel even  ;)

baskabel4

ik wil hem wel ruilen voor mijn  850 t5........... :P

whachamacollit

Jups, het is nu officieel " ik ben een ouwe lul" vind dit niet mooi en prijs me gelukkig met mijn "oude" volvo.
Rijdt voor mijn werk in een witte C30 welke ik ook niet mooi vind en onhandig bovendien met zijn veel te grote deuren en te kleine kofferbak. Daarvoor een grijze V70 D5 welke me ook niet kon bekoren en daarnaast prive 240's, amazons en 850's gehad die me het gevoel gaven wel iets fijns en bijzonders te rijden. Het wachten is op een nieuw, apart model of in de toekomst de switch naar een ander merk te maken voor de werkkilometers.
Alfa bijvoorbeeld blijft herkenbaar en mooi gelijnd, maar deze meuk mogen ze voor mijn part achterwege laten. De kleur helpt mee, vindt het een schijtbak.

"Is het sap het knijpen waard"

Johann

elianmars

Wanneer wordt-ie bij je afgeleverd, Johann?  :eusa_shhh: ;D

Emiel

Leg mij eens uit wat een echte Volvo is dan?

Barry_C70

oh no! look out! change! hissss, boooo, hissss!   :eusa_wall:

this thread makes me think of the Volkswagen tv commercials currently running on tv

Johann

Citaat van: elianmars op 19-02-2008 00:45:25
Wanneer wordt-ie bij je afgeleverd, Johann?  :eusa_shhh: ;D

Even wachten op SD-6 .. . ::)

lipton

Maar ik moet je zeggen, ik heb hem gezien als ik nog bij volvo cars werkte. het prototype of hoe je het ook noemt.

hijs echt niet groot hoor !!
hijs even lang als de 850 sedan ongeveer. niet echt hoog( de instaphoogte en hoogte van een RAV4 toyota) maar voort van de rest is hij wel een mooie wagen
en de eurotjes die je er aan mag betalen ook

Emhavee

Lelijk!

(ja met een hoofdletter, kan elke Jap of Koreaan zijn, volvo-onwaardig, zoals de modellen vanaf 2000!)
proleten traktor, net als de XC90

Thom V

Vind het eigenlijk wel leuk  :)

:eusa_think:

Turbo-Geek

Ach het is nieuw en dan is het voor velen vaak per definitie niet mooi.
Ik vind het wel een stoere bak hoor alhoewel ik me niet snel in een SUV zie verplaatsen maar ik zeg nooit nooit.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Thom V

Citaat van: Turbo-Geek op 19-02-2008 15:46:51
Ach het is nieuw en dan is het voor velen vaak per definitie niet mooi.
Ik vind het wel een stoere bak hoor alhoewel ik me niet snel in een SUV zie verplaatsen maar ik zeg nooit nooit.

Had m'n vader ook nu staat er een xc op de stoep :P  :eusa_whistle: