[Algemene Volvoclub Meeting-Elandrun] Circuitdag 6 april 2008

Gestart door Spin!, 19-02-2008 16:29:08

Vorige topic - Volgende topic

RRRRR_Ramon

Mooie plaatjes Bart! Daar ben je behoorlijk druk mee geweest.  :eusa_clap:

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

elianmars

Eugene

Geslaagde dag vandaag. Onverwacht goed weer en ook wel een onverwacht goed resultaat. Qua tijden was het heel erg spannend, de eerste 5 850's binnen 1 seconde :o

De overall eindstand:
Emiel: 59.59
Eugène: 59.87
Marc: 59.98
Jan: 1.00.03
Tom 1.00.58

De rest volgde op gepaste afstand :evil:

If it's not blown, it sucks...

JCviggen

0.44 tussen 1 en 4  ;D

Tag Heuer heeft z'n werk goed gedaan vandaag (behalve de eerste rondes dan  :P )
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Turbo-Geek

Erg dicht bij elkaar idd !
Die tijd van Emiel is indrukwekkend zeker gezien het feit dat zijn wagen niet opgebouwd is als Racer pur sang.
  The things you own end up Owning you !

T o m

Inderdaad een superdag met lekker weer! Ben wel bekaf van een dagje sturen maar het was de moeite waard en erg spannend tot op het laatst!

Terugweg naar huis was ook lachen.....  ;D

Mooie foto's trouwens al gepost mensen!

Emiel

Mooie foto's Bartus!

Meer hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=4A4EHNLJ

Was een leuke dag, gezellig ook ;D. Behoorlijk wat mensen gesproken. Na 4 rondjes ben ik op de tribune gaan zitten om een beetje sfeer te proeven. Stond een recordtijd (56 nogwat) waardoor ik niet meer zou hoeven rijden. Achteraf was dat dus een fout in de tijdwaarneming, was ook wel erg veel sneller dan de rest.

Tegen 3en weer in de auto gekropen. Bleef maar vast staan rond de 1 minuut, net als alle anderen 850 turbo deelnemers. Allerlaatse ronde heeft bRuut alles gegeven. Leek langzaam, maar het was een 59.59, snelste dagtijd...
Eugene kwam in zijn ronde nog aardig dichtbij en claimde de de tweede plaats. Marc werd 3de.

fearless

Citaat van: t5karel op 06-04-2008 22:30:06
CiteerVerder erg mooie foto's.  :eusa_clap:  Scheelt mij weer posten. Plaats ik die van mij maar een keer niet.  :eusa_shifty:
Kom op Ivo!Knal ze d,r op :eusa_pray:.

Moet ook nog eerst uitzoeken en veeeeeel Wissen. Heb er 659 gemaakt.  :eusa_think:

Maar toch alvast 1 fotooooootje van de nr's 3,1 en 2.....

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Rayman

Leuk dagje vandaag; mooi weer (ik dacht toch echt dat we slecht weer zouden krijgen). Heb weer vele mensen gesproken en gezien. Helaas begonnen de klompen toch wel heel oncomfortabel te worden :).

Veel mooie volvo's gezien en gehoord. Prachtig om die snelle volvo's op het gas te horen gaan op het laatste stukje!  :eusa_drool: Toch klinkt elke volvo weer anders. Zodra je een beetje "op stoom" bent op zo'n baan, kun je alweer in de ankers. Leuk met die 340's en ander RWD spul, hoewel ik een aantal volvo's toch wat minder 'in hun element' vond ogen.

Enige minpunt vond ik de mensen die het nodig vonden om op het grind (waar andermans geliefde volvo ook stond) een beetje te gaan lopen raggen met een aantal auto's...En waarom de prijsuitreiking in die kantine was is me nog een raadsel  ::).

Naderhand nog even wezen eten met een paar van die jokers en daarna lekker naar huis gekacheld.

Het was weer leuk :)

2009 misschien Hector maar eens laten meedoen voor een paar rondjes  :)

Gr Rayman

Johann

Gezellige dag!!  :eusa_clap:

Eten was ook lekker.  :eusa_dance:

Proficiat heren!

Zijn die VST's wel windtunnel getest?  :eusa_think:

marcelV70R

M a r c

Het was een topdag! Lekker weer en een leuk baantje. Mooie sportieve competitie, toen ik zelf mijn eigen tijd niet meer kon verbeteren ben ik om 1500 uur maar op de tribune gaan zitten, mijn batterij was ook leeg (krijg je als je al 40 bent  ;) ). En zo kan het gebeuren dat je in de laatste 15 minuten van de eerste plaats ineens op de derde terechtkomt  :eusa_wall:  ;D Strak gereden Emiel en ook Eugene, respect  :eusa_clap:

Maar het is wel een lelijke beker hahahaha
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl