HELP dashboardlampjes vervangen maar nu.....

Gestart door BartusKN, 16-02-2008 12:13:11

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

Nou vandaag ook mijn lampjes vervangen maar die controlelampjes zijn bij mij andere fitting dan van die staande pootjes. Nog een probleem. Heb mijn labdasonde lampje verwijderd omdat die continu brand iets met te rijk af gesteld. Maar nu branden ook al mijn lampjes op de knoppen niet meer zoals alarmlichten en achterruitverwarming, en mistlamp icoon etc etc. Ben ik nou een stekker vergeten ?? of moet dat lampje bij labdasonde wel erin is het in serie nee toch ?? wat nu

Ludo

in de knopjes zit een apart lampje, dat staat los van de dasboardverlichting.
kijk even in dit board, er staan enkele topics met info.
het lambdalampje verwijderen is niet zo slim, beter het probleem aanpakken.  ;)

BartusKN

ja maar het gaat er dus om normaliter bij aanzetten van verlichting lichten ook de knoppen op
en het lijkt mij vrij sterk dat inene alle knoppen niet emer verlicht zullen zijn. En het probleem aanpakken is niet nodig omdat het enkel alleen te maken heeft met dat hij te rijk staat afgesteld zo heeft hij vanaf begin gelopen. Of er moet een heel nieuwe labdasonde in, we gaan bij de eerst komende beurt weer uitlezen resetten en nieuwe labda simulatie erin zetten.

Maar nu dus de knop'-info-'verlichting inene allemaal doen ze het niet meer. lijkt me sterk inene allemaal stuk. misschien zekering ? zo ja welke >?

Ludo

alle schakelaars?.
werken ze ook nog?.
een aparte stekker of zekering voor de schakelaars is er niet, er zit op iedere schakelaar een stekker.

BartusKN

BartusKN

iemand ?? ik heb nu mijn dashboard nog open liggen is er niet ergens een stekker die de knoplampen voorziet van spanning ?

mehn

Heb je niet de dimmer (het schuifje boven de mistachterlichtschakelaar) naar links gezet?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: