Derde bankje

Gestart door FlowLong, 02-08-2017 17:35:55

Vorige topic - Volgende topic

FlowLong

Heeft iemand enig idee hoeveel kilo er in een derde bankje mag zitten? Online kan ik het niet vinden helaas. Alle discussies over het derde bankje eindigen met hoe onveilig het eigenlijk is. Daar heb ik dus al genoeg over gelezen.

NinaPaul

Citaat van: FlowLong op 02-08-2017 17:35:55
Heeft iemand enig idee hoeveel kilo er in een derde bankje mag zitten? Online kan ik het niet vinden helaas. Alle discussies over het derde bankje eindigen met hoe onveilig het eigenlijk is. Daar heb ik dus al genoeg over gelezen.

Hangt wel af wat je in het bankje wil hebben, wiet? coke? xtc? iets anders?

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

FlowLong

Mogelijk al het genoemde. Dat wil zeggen degene die erin komen zitten zullen volwassen zijn en moeten zelf weten wat ze doen :eusa_dance:

NinaPaul

Citaat van: FlowLong op 02-08-2017 18:30:33
Mogelijk al het genoemde. Dat wil zeggen degene die erin komen zitten zullen volwassen zijn en moeten zelf weten wat ze doen :eusa_dance:

Denk niet dat er volwassen mensen in kunnen, dan moet je ze toch echt eerst in stukken hakken en drogen..... of natuurlijk de gehaktmolen in.....
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

freefall

Is alleen voor kinderen. Ik zal thuis eens kijken wat er in de beschrijving staat...als ik die zo snel kan vinden.
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

FlowLong

Via marktplaats er al achter gekomen dat het geschikt is voor kinderen tot 150 cm lang en 15-36 kg zwaar.
Wat een pech zeg  :eusa_shifty:
Gelukkig had ik em nog niet gekocht :eusa_whistle:

henry classic v70

...een klein volwassen persoon zou net gaan maar is geen prettige houding om opgevouwen in de bagageruimte te euuh  :eusa_think: tja zitten kun je het niet noemen..
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Maestro12

De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

FlowLong

Precies! Helaas geen derde bankje voor mij dus