Het kratje Grolsch moet leeg op 29 juni

Gestart door heutink, 24-02-2008 17:54:27

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Als je maar niet te veel herrie maken!

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 03-04-2008 20:35:14
Als je maar niet te veel herrie maken!

Klagen de buren van Heutink zo snel dan :P ;)

Of worden die nooit uitgenodigd op zijn feestjes

elmarconi

Citaat van: Vertigo op 03-04-2008 19:54:37
Met z'n 4-en (Clapton, Elmarconi, Heutink en ik) gezamelijk het kratje ledigen dan maar? nog gezellig ook!

Da's voor Clapton een eind rijden. omdat hij dan niet mag drinken hebben we 8 pijpjes of 5,3 beugel de man!  Er vanuitgaande dat dit in Enschede moet plaatsvinden ;)
--
Autogas Inside . . .

Esveldt

Dan neem ik die plek wel over, kan ik kruipend naar huis.

:eusa_think:

heutink

:eusa_clap:
Inderdaad niemand alleen gewonnen, maar wel leuk dat er 3 verschillende mensen op de verschillende vragen zeer dicht bij de uitslag zaten...
Dat kratje met z'n 4-ren opdrinken is ook wel een goed idee..uiteraard bij mij thuis, ergens op een mooie zondag in mei ???
???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Vertigo

Citaat van: heutink op 04-04-2008 19:03:43
Inderdaad niemand alleen gewonnen, maar wel leuk dat er 3 verschillende mensen op de verschillende vragen zeer dicht bij de uitslag zaten...
Dat kratje met z'n 4-ren opdrinken is ook wel een goed idee..uiteraard bij mij thuis, ergens op een mooie zondag in mei ???
???

Prima plan

Esveldt

JustGurt

Vindt dat ik ook wel dicht genoeg erbij zat om een biertje te komen drinken  :eusa_boohoo: :angel:

heutink

;D
het wordt toch nog nog een echte meeting als het zo door gaat......
JustGurt je bent welkom......gegevens volgen
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Vertigo

???

De maand mei is inmiddels voorbij... juli dan maar?

de boekhouder

net zoiets als die taart voor Marc en het alarmsysteem voor Mehn.....   ;D
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Ralph

Citaat van: Vertigo op 20-06-2008 21:12:49
???

Heutink gaat praktisch elke vrijdag eerder weg van het werk... hij zal toch vast wel tijd hebben om dat kratje bier voor jullie in huis te halen   ;D ;D
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af. Dat scheelt 2 glazen.

Vertigo

Citaat van: Ralph op 20-06-2008 21:41:24
Citaat van: Vertigo op 20-06-2008 21:12:49
???

Heutink gaat praktisch elke vrijdag eerder weg van het werk... hij zal toch vast wel tijd hebben om dat kratje bier voor jullie in huis te halen   ;D ;D

Hij verlaat het werk dus voor de vrijdagmiddagborrel? ;D

Ralph

Dus dat is het... hij heeft het kratje allang opgezopen  :eusa_naughty: :eusa_naughty:
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af. Dat scheelt 2 glazen.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: