Aankoop van ex dealer auto

Gestart door irian paul, 22-02-2008 11:25:03

Vorige topic - Volgende topic

irian paul

Hoi,

ik kan de dealer auto kopen die van Roosmalen is geweest TL-LD-60
heeft 430000 km op de teller, de V70 ziet er natuurlijk nog erg goed uit.

kennen jullie die auto misschien? En weet je of van Roosmalen een goede dealer is?

groetjes,

irian

Marc O.

Die auto ken ik niet maar over Van Roosmalen ben ik redelijk positief. Hebben wel eens een steekje laten vallen bij mijn huidige auto, maar zijn verder behoorlijk service gericht en hebben (nadat ik er een paar jaar geleden een S60 heb gekocht) nooit moeilijk gedaan over reparaties onder garantie. Dan heb ik het over de vestiging Tilburg. Over Den Bosch hoor ik ook goede verhalen, maar zelf heb ik daar geen ervaring mee.

Ik vrees echter dat dat weinig zegt over de huidige kwaliteit van die V70 (ik ga er althans vanuit dat je die auto niet van hen koopt).
...The Nile isn't just a river in Africa...

irian paul

@marc o
nee de auto is naar een handelaar gegaan, maar is nu opeens ook weer 500 euro duurder geworden en heeft opeens 265000 gelopen terwijl ik gisteren met die man heb gebled en toen had ie 430000 gelopen.

ik ben wel benieuwd eigenlijk, ik zal hem zo eens bellen  ;D

Marc O.

Naar welke handelaar is ie gegaan? Lijkt me op zich wel handig om te weten dat dat bedrijf er niet voor terugschrikt om met tellerstanden te klooien.
...The Nile isn't just a river in Africa...

irian paul

linkje van de volvo

gisteren meld hij mij dat de volvo als nieuw rijd en als je de teller op 200.000 km zou zetten dan zou je het ook geloven. maar deze heeft dus 430.000km gedraaid.
ik mocht de dealer bellen als ik zijn verhaal niet geloofde. het WAS een eerlijke auto.

zal ik hem eens bellen......... :angel:

M a r c

van zó iemand wil ik niet eens meer iets kopen.... gewoon de teller terug tikken  :eusa_naughty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

De Baron

Hij staat nog te koop bij oss-cars in dongen

irian paul

nou het staat in de advertentie dat ie 265000km, wil niet zeggen
dat die volvo inmiddels ook die stand heeft.  :eusa_silenced:.........waarom neem ik het nou op voor de verkoper? :eusa_silenced:

had hem al gemaild. zal hem vandaag nog wel even bellen

irian paul

net gebeld, scheen een andere volvo te zijn. die minder had gelopen.

maar ze waren alle 2 net verkocht!

ik houd de rdw site in de gaten  :angel:

mag slotje op, of verwijderd worden!