marktplaats bedreiging

Gestart door jberg, 26-02-2008 10:14:40

Vorige topic - Volgende topic

850 2.5 20v sportsline

Ligt er wel dik bovenop. Dit is bluf of een geintje - waarbij het meer op het laatste lijkt.
Marktplaats inlichten, aan de politie melden en Michiel's advies opvolgen. Het Google-mail mailadres kun je zelf niet traceren.

... hoef je voor een cliff-hanger geen spannende film te huren vanavond!

Good luck!

Piggelmees

kan je zelf het ip nummer niet achterhalen? via je email?
volvrouw  :D

daytonawim

Gewoon een valse pitbull of rotweiler in de auto laten slapen :-)

Dee ik vroeger ook als ik een weekendje naar mijn ouders ging in amsterdam,
o.v.v.  de Politie wel de hond aan de gordel vast maken, zodat ie niet achter
die gasten aan kan gaan,want dan gaan ze wel weer moelijk doen.

Ronin

Klote voor je!! Heb een schurft hekel aan dat soort gasten ze hebben de mazzel dat ze op deze manier niet snel zijn te achterhalen.
Was dat wel het geval geweest dan hebben ze een zeer slechte aan mij!! >:(

Succes ermee verder zou zeekr wel al aangifte doen ervan dat is al een begin.

Groet,
Ronin :-\

rifwachter

ik zou hier ook mee naar de politie gaan.

ben wel bang dat je vannacht niet goed zult slapen.

succes !

Renee

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

elmarconi

Vraag 'm even je te bellen, en geeft het nummer van het lokale politieburo op ;)
Zeg erbij dat hij even moet vragen naar ....
--
Autogas Inside . . .

jberg

ik lig er niet echt wakker van. ik parkeer m wel klem in tussen die van mn buurman en de starlet van mijn vrouw

Teddy81

Volgens mij is het gewoon een grap. Zinsbouw klopt niets van, maar geen spellingsfouten.
Dit is gewoon een nederlander die probeert als ibrahim te praten.
Ook het emailadres geeft m weg. Joey Tribi zal idd wel Joey Tribiani zijn. Het zal wel een "Friend" van je zijn die je in de maling probeert te nemen.
En waarom dollars??

hathü

Als tie hem echt wil hebben haalt ie hem er zo tussenuit is al eens gedaan met een Volvo, ik dacht iemand van hier, had een auto voor zijn Volvo staan die hadden ze aan de kant gezet en de Volvo meegenomen.
Aangifte doen, als het een grapjas is leert ie die flauwe grapjes dan wel af. :police:

BartusKN

Citaat van: jberg op 26-02-2008 10:49:35
ik lig er niet echt wakker van. ik parkeer m wel klem in tussen die van mn buurman en de starlet van mijn vrouw

zet hem op kratjes :P velgen er onder uit halen haha 8)

blauweroffel

Als je het niet vertrouwt, haal dan ook voor vannacht even de stroomverdeler los...
kan ie in ieder geval niet starten en lopen...

suc6
blauweroffel

FelixB

Vervelende streek, zo op je verjaardag....
855R & C70 T5 cabrio automaat

Freakybaby

Irritante streek.. Hoop dat het een geintje is. Voor je gemoedsrust misschien wel verstandig om idd iets onder de kap los te halen zodat ie het niet doet. In ieder geval aan MP melden, dan kom je er misschien achter wie de afzender is. Als het een bekende is..

Aangifte of melding kan je overwegen. Persoonlijk zou ik in ieder geval melding maken. Misschien letten de agentjes dan ook wat beter op vanavond.

Gr..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

GeertG

En dan sta je morgenvroeg op en ligt de starlet op zijn zij en de jouwe is weg........... :-X

Erg vervelend allemaal.
Succes met vervolg.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Ludo

ik zou hem voor zekerheid mijn juiste adres nog even doorgeven.  ;)