Even voorstellen ;D

Gestart door jrkalf, 25-02-2008 19:03:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrkalf

Hoi,

Ik ben Jelle, 30 jaren jong en woonachtig te Den Haag. Nu ik de baasch verlaat moet ik de leaseauto inleveren en daarmee word ik auto-loos. Om dit te voorkomen heb ik maar een Volvo aangeschaft. 3 jaar geleden kwam de eerste Volvo al in de familie. De vrouw heb ik destijds een Volvo S40 1.8 van een auto mannetje gegeven. (Volvo was destijds 8 jaar oud met nog geen 60dkm op de teller.) Dealer onderhouden bij de dealer waar we hem kochten en toen ook volledig na laten lopen door een andere dealer. Mooie koop, heel tevreden.

Genoeg op het zijspoor gezeten, het is hier geen S40 forum :police:. Ik heb zelf een Volvo 850 GLT 2.5i 20v gekocht. Heeft ruim 290dkm op de teller en is roood: pica's.



Zoals te zien is, valt er nog wel iets aan te klussen. Bij de aflevering een nieuw riempje gekregen. Volgens de sticker hebben de vorige eigenaren en ook de vorige Volvo dealer er niet goed naar gekeken. Het riempje had er al zo'n 150.000 op zitten. Snel vervangen. Bekleding en het binnen interieur valt me heel erg mee. Of iemand heeft het al eens vervangen, of de vorige eigenaren zijn er heel erg netjes mee omgesprongen (zie de foto's. Het ziet er niet alleen leuk uit op de foto, maar ook met het echte oog ziet het er zo uit.)

Nu het eerste projectje wordt het repareren van de dakstrips, die zijn hard aan een likje lak/verf toe.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

rifwachter

welkom op het forum !

succes met je nieuwe aankoop.

gr. Renee
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

993GT2

Welkom hier en veel succes met je 850.

Daar valt nog een mooi apparaat van te maken!!
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

jrkalf

We gaan het zien. Voorlopig lekker in rijden en rustig aan kijken wat ik er mee wil. Misschien wil ik zo wel door naar een T-5(R) ... De tijd zal het leren.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

FGG

Welkom op 't Forum, Jelle.

Mooie rooie. Altijd goed, zo'n oer-850.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ronroffel

succes met roffel Jelle.

RyanB

Hij ziet er nog netjes uit voor eentje uit de eerste serie.
Veel plezier ermee  :).

Chris

Welkom op het forum en veel veilige kilometers met je oer-beestje!

Groeten,
Chris