"de neus" Volvo 850 GLT 2.5i 20V

Gestart door jrkalf, 28-02-2008 21:23:13

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Vandaag de auto afgeleverd bij de volvo dealert om de hoek.

Toch enigszins benieuwd of ik een goede aankoop heb gedaan.... en wat blijkt: Het valt me allerzins mee!

Ik wist dat er wel wat werk aan zou zitten, maar hij komt goed door z'n onderhoud heen. De remschijven voor moeten gedaan worden, advies ook even de blokjes mee te nemen aangezien die ook bijna op zijn. Wel nu, dan maar gelijk allebei vervangen. Achter is ook aan de slijtende kant, maar die laten we nog even zitten.

Verder werdt er aangegeven dat er een klein scheurtje zat in de koppelingscilinder. Hoefde niet gelijk vervangen te worden was het advies, maar moet wel tussen nu en een jaar ergens gebeuren. Dit grapje zou me 334 euro (inc btw) moeten kosten.

Verder helemaal in orde :D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

jrkalf

Met het advies van Marco ben ik aan de slag gegaan om mijn bumpers eens wat op te poetsen. Gekookte lijnolie gekocht bij de praxis en tot vandaag gewacht op wat warmer weer en een lekker zonnetje..

Hierbij de voor en na foto's:

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Methode

Mooi gedaan. Ziet er goed uit.  ;)
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Misha

Een glasfiber 850 ! Nog nooit gezien.... :D

Effekt is goed zeg.

Foto's gemaakt met een mobieltje ?

Gr,
Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

jrkalf

Ja, de nieuwe HTC Touch Cruise doet het niet echt lekker met z'n 3mpix camera :(

Er lag een lichte zandstof op de rode lak, blijkbaar te fijnmazig voor de software om een goede foto te nemen :(
shRek is verkocht!
---

Esveldt

Citaat van: Misha op 20-04-2008 20:18:48
Een glasfiber 850 ! Nog nooit gezien.... :D

Misha

Hahahaha, schitterend.

Maar, is er erg mooi op geworden.

jrkalf

Volgende actie wordt m'n koppelings cilinder... deze lekt wat en moet dit jaar vervangen worden.

Ik ga bij de universeel garage om de hoek kijken en niet bij de volvo garage. Scheelt me zo meer dan 100 euro en volvo maakt gebruik van dezelfde onderdelen als deze beste man.

Jelle
shRek is verkocht!
---

jrkalf

de neus gaat in de verkoop. Ik heb er een mooie tijd en 30.000km mee beleefd, maar de regering thuis wil dat ik een estate koop vanwege de ruimte.

Indien er mensen zijn die een mooi sedannetje zoeken, mijn advertentie is te vinden in het aangeboden kanaal.

Ik zal de volgende eigenaar van de volvo uiteraard ook op het volvo forum wijzen :)
shRek is verkocht!
---

jrkalf

Beste Mensen,

De neus is van eigenaar gewisseld.
Onlangs heeft Ben een oproep gedaan voor een leuke volvo voor 2 jonge coureurs die een ritje gaan maken richtig Aqabah in de Red Sea Challenge (http://www.redseachallenge.com/). Hierbij gekenmerkt door het feit dat zij deze rit maken voor Stichting Hoogvliegers. (http://www.stichtinghoogvliegers.nl/)

Het volvo 850 forum stickertje zou blijven zitten en ze gaan ergens (mogelijk niet op dit forum) een blog bijhouden met de vorderingen van de race. Indien deze ergens anders bijgehouden wordt zal ik een crosspost bijhouden.  Toch een beetje een forumauto die meerijdt :)

Waar mogelijk zouden ze de neus nog even boven op een pyramide parkeren om een ludieke foto te maken ;D

shRek is verkocht!
---

daytonawim

hathü

Leuke een rode die mee doet aan de redseachallenge. En dat je oude GLT dat op zijn ouwe dag mag mee maken. ;D

jrkalf

shRek is verkocht!
---