wielklem verwijderen

Gestart door M.E. AMC, 29-02-2008 11:38:51

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Hengeveld op 01-03-2008 00:13:35
Met die achterklep of met de hamer?

Ik weet niet wat je liever hebt  :evil:

Dit is een re-re-re-re-re-re-repost. Staat al minstens 6 keer hier op het forum vermeld  ;)

Hengeveld

Oh, excuseer, had het niet eerder gezien. Al bekend van wie die is dan?

elianmars

Nee, dat nog steeds niet, helaas.......

Hengeveld

Wel erg mooi. Ik zou het bijna nog een 8ste keer plaatsen ;)

razorx

Heerlijk om te zien.
Uit principe!
Weet iemand waar de originele post staat?

Hengeveld

Kunnen we geen 'group-buy' doen van lange breekijzers en hamers als 'wielklem-kit'? Toevoegen aan de webshop van de club. Is vast wel animo voor na dit blijkbaar reeds bekende filmpje.

Snellebaksteen

Citaat van: razorx op 01-03-2008 00:24:23

Weet iemand waar de originele post staat?

Op pagina 246 van leuke filmpjes.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

razorx

Ach die boete krijgen we toch wel.

Wat denk ik een enorm bevredigend gevoel geeft, is dat iemand het als dagelijkse handeling ziet om dat ding even los te bikken.

Tuurlijk je schiet er niets mee op, maar het is wel een lekkere ontlading.

Ik zal dit zelf nooit doen omdat ik er niets mee opschiet, maar ik kan me de handeling van de dader heel goed voorstellen.

In 2009 gaat het centrum van Amsterdam naar 5 euro per uur!

Ooit werden er extra garages beloofd in ruil voor het parkeergeld.
Niets van terug gezien.

Ik ben ondernemer met veel klanten in de binnenstad. Tuurlijk bereken ik de kosten door, maar dit wordt niet leuk meer.

Met boos worden berijk je niets.
Mijn gedachtegang is: Kies op een partij die het mogelijk maakt voor het MKB om te verdienen. Als er inkomsten zijn is er werk, dus geld e.t.c..
Het MKB is economisch gezien een enorme groep.

Het jammere is dat de partij die dit zou horen te doen ook niet perfect is, maar ja je moet wat.

hpkevertje

Topper, lachen, kan volgens mijn niet worden bestraft, boete, wel veel genoegdoening, allemaal breekijzer en moker in de auto?  ;D

The Saint

Citaat van: -D©©©L- op 01-03-2008 00:09:45
mag ik slaan ?

Nee. Zolang het 'origineel' (lees: de eerste) gewoon ergens tussen het topic "Leuke filmpjes" staat, krijg je dit nou eenmaal. Overigens heb ik het origineel ook niet gezien, ik zag het hier voor het eerst: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=25015.0 gewoon omdat het daar, zoals het hoort imho, een eigen topic heeft.

Ik ga niet eerst zoeken in de algemene topics filmpjes, foto's, verheugd etc. Daarom vind ik het veel te ver gaan dat dit soort topics worden afgekraakt en op slot gaan. Ik weet dat 1x genoeg is, maar als het onvindbaar is voor de meesten, dan is dit logischerwijs het resultaat!
No shirt no shoes, no pinball

jrkalf

enige wat ik van het kenteken kan zien is ??-DN-73
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

tackle

het mag niet, maar ik mag m wel...

-D©©©L-

Waarom mag het niet ? Hij is toch eigenaar van die klem !

tackle

-D©©©L-

Zodra ie aan de auto zit is ie eigenaar...

Burgelijk Wetboek Boek 5, Titel 2;
Artikel 14:
Citeer1.    De eigendom van een roerende zaak die een bestanddeel wordt van een andere roerende zaak die als hoofdzaak is aan te merken, gaat over aan de eigenaar van deze hoofdzaak.

2.    Indien geen der zaken als hoofdzaak is aan te merken en zij toebehoren aan verschillende eigenaars, worden deze mede-eigenaars van de nieuwe zaak, ieder voor een aandeel evenredig aan de waarde van de zaak.

3.    Als hoofdzaak is aan te merken de zaak waarvan de waarde die van de andere zaak aanmerkelijk overtreft of die volgens verkeersopvatting als zodanig wordt beschouwd.

en artikel 15:
CiteerWorden roerende zaken die aan verschillende eigenaars toebehoren door vermenging tot één zaak verenigd, dan is het vorige artikel van overeenkomstige toepassing.

Alleen als de waarde van het voertuig nihil is, dan is de eigenaar van de klem ineens de eigenaar van het geheel.  ;D