meeting zuid-holland volvo zo veel mogelijk volvo`s 850 V70 type`s

Gestart door guus37, 11-03-2008 21:11:40

Vorige topic - Volgende topic

Hylco

Citaat van: Barry_C70 op 19-03-2008 17:14:50
Citaat van: wplas1 op 19-03-2008 13:43:15
Snap nog steeds de hoofdbedoeling niet. Gaan we met z'n allen bij een dealer staan poetsen ???????

bring your bikinis and thong tong tong tong tongs ;D

I thought that was a different topic. Somehow I can't really think of any reason why I would like to see you in a bikini :P

Turbo-Geek

Heb niet het gevoel dat dit nog een serieuze meeting oproep is .... Denk dat dit beter verwijderd kan worden.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Starbuck

Citaat van: wplas1 op 19-03-2008 13:43:15
Snap nog steeds de hoofdbedoeling niet. Gaan we met z'n allen bij een dealer staan poetsen ???????

Ik snap 'm ook nog steeds niet, maar dat poetsen kan ie vergeten, doe ik niet aan mee :eusa_naughty:
Een leuke meeting in zuid holland staat me heel zeker aan, mar komt er nog schot in of niet? ???

Starbuck

Citaat van: Turbo-Geek op 19-03-2008 18:47:56
Heb niet het gevoel dat dit nog een serieuze meeting oproep is .... Denk dat dit beter verwijderd kan worden.

Denk het ook niet, maar het is wel een goed idee om in zuid-holland zoiets te organiseren :eusa_dance:
Ik wacht nog even af...

bassie81

is het soms onbeperkt spareribs eten   ;D ;D ;D

Meat eating .....

Starbuck

Citaat van: bassie81 op 19-03-2008 18:59:55
is het soms onbeperkt spareribs eten   ;D ;D ;D

Meat eating .....

Je brengt me op een idee...
Dat ik daar niet zelf op gekomen was :eusa_wall: ;)

Chris

Als dit (niet heel snel) (n)iets gaat worden, dan denk ik dat ik wel een meeting in Zuid-Holland ga organiseren...

Dat wilde ik toch al eens doen, ik wacht nog heeeeeel even af. En anders doe ik het zowieso wel ;D

Starbuck

Citaat van: Chris op 19-03-2008 19:53:46
Als dit (niet heel snel) (n)iets gaat worden, dan denk ik dat ik wel een meeting in Zuid-Holland ga organiseren...

Dat wilde ik toch ale ens doen, ik wacht nog heeeeeel even af. En anders doe ik het zowieso wel ;D

Zit dus met hetzelfde idee in mijn kop, hoe dan ook, meeting zuid-holland zal door gaan.
Welke locatie heb jij voor ogen?

hpkevertje

Dat wilde ik toch al eens doen, ik wacht nog heeeeeel even af. En anders doe ik het zowieso wel ;D

Hallo Chris, alles OK?
Ik heb het liefst iets in het noorden van de provincie Z.H.
En als je toch Duits wilt spreken: het is sowieso!  ;D
Grüss dir,
Hans.

Starbuck

Citaat van: hpkevertje op 19-03-2008 20:28:40

Hallo Chris, alles OK?
Grüss dir,
Hans.

In het noorden van Z-H? Ik dacht dat het in zuid-west was, en niet in zuid-oost? ???

Chris

Citaat van: hpkevertje op 19-03-2008 20:28:40

Hallo Chris, alles OK?
Grüss dir,
Hans.

Alles goed Hans!

En dankje :eusa_wall: En mij noemen ze nog wel regelmatig de Duitser ::)

We gaan eens kijken hoe en wat. Ben hard in overleg met Starbuck, ik denk dat wij de organisatie maareens op ons gaan nemen van een dergelijke festiviteit... misschien moeten we het af laten hangen van de voorkeur van degenen die willen deelnemen. Er volgt snel een voorstel! ;D

moderators

topicstarter: svp contact opnemen met ons via PB

topic tot nader order gesloten
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum