Ontdek je plekje: Nederland

Gestart door Ben, 01-03-2008 09:42:45

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Citaat van: gewoon peter op 04-12-2009 11:15:40
Geef 't op!  Westerbork heeft ong. 12 oren omhooggericht en in dwingeloo staat er 1. Verder geen flauw idee meer.
Bij Westerbork heb je gelijk maar ook weer niet...

gewoon peter

Erg cryptisch omschreven hoor. Maar blijft dan over Hemeloor en Meeuwenplas. En nu mag je het zeggen van mij, maar misschien wil een ander nog. gr. peter

coyote1980

@Reitse: staan er daar die twee demo-schotels langs het wandelpad waar je voor kunt gaan staan en zo met elkaar kunt fluisteren op grotere afstand?
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

twintigV

twintigV

gewoon peter

de halkenbroeken, daar staan er nog 2 rechts daarvan een heide, cq zandvlakte met 2 vennetjes maar dat is al op het gebied van Cuby (Grolloo)

Reitse

De Halkenbroeken is de verkeerde kant van de locatie, meer cuby nodig!

gewoon peter

Uteringsweg heb alleen de naam van de grootste "Grolooërveen".

twintigV

Reitse

Citaat van: gewoon peter op 04-12-2009 12:11:38
Uteringsweg heb alleen de naam van de grootste "Grolooërveen".
Uteringsweg klopt!
Foto is gemaakt op de houten fietsbrug aldaar (de langste van Nederland schijnt, of was het althans als er inmiddels een langere is).

Heel mooi en rustig plekje, beetje verscholen in de Drentsche bossen.

Het Blankeveen ligt net ietsje verderop.

twintigV

gewoon peter

gewoon peter

een nieuwe. We snuiven redelijk veel cultuur in Nederland. In de tuut gewapend met camera's. Dit gebouw(tje) is heel karakteristiek in een nog karakteristiekere omgeving.

viking_in_shorts

Ik toch best wel plaatjes gezien op http://bunkerpictures.nl/ maar ik heb 'm er niet tussen zien staan :eusa_think:

gewoon peter

Citaat van: viking_in_shorts op 04-12-2009 12:52:20
Ik toch best wel plaatjes gezien op http://bunkerpictures.nl/ maar ik heb 'm er niet tussen zien staan :eusa_think:

Het is ook geen bunker en nooit als zodanig ontworpen of gebruikt.