Velgsloten zinvol of zinloos ?

Gestart door -D©©©L-, 02-03-2008 01:32:29

Vorige topic - Volgende topic

tackle

ik weet het niet maar de meeste mensen zullen een van de "sleutels" wel in de auto bewaren igv lekke band, lijkt me dat een beetje dief dat ook wel zal weten/aannemen.

-D©©©L-

Indien ik ze toch zou willen plaatsen, welke moet ik dan kopen ?
Ik las al iets over exemplaren uit losse delen die sneller kapot gingen.

thuur

Ik zou je de originele aanraden. Uiteraard koopt Volvo ze ook gewoon in, maar het past geheid en geen gezeur met trillende wielen of moeilijk passende sleutels (b.v. niet magnetisch).

Gr ;)

jberg

zinloos, volgens mij komt t veel vaker voor dat je hele auto gejat wordt

TTT242

Tja, met de V70 classic nooit in panne gevallen.....tenzij die ene keer dat ik een lekke band had. Effe vlug de reserve erop zeg je dan.....en dan breekt die slotbout af natuurlijk. En dan sta je daar  :eusa_wall:
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

-D©©©L-

Niemand een adres of type voor 1 delige sloten ?!

fearless

Citaat van: -D©©©L- op 07-03-2008 20:21:38
Niemand een adres of type voor 1 delige sloten ?!

Oud type volvo wielsloten.  :eusa_whistle:  Alleen niet meer via de dealer te krijgen. Heb gelukkig zelf wel zo'n setje. De orginele die nu worden geleverd passen niet in de Trex wielen.

Volvo wielsloten zijn trouwens van MCgard, de meeste automaterialen zaken kunnen wel MCgard sloten leveren, dus ook vast wel de 1 delige.

Black Magic

Citaat van: Emiel op 02-03-2008 12:11:15
Zit er wel handel in Volvo velgen?

Citaat van: T o m op 02-03-2008 15:13:47
Zinloos volgens mij want velgen worden gewoonweg nauwelijks meer gestolen...... De laaste keer dat ik een verhaal hoorde dat er velgen gejat waren was in 1981  ;)

Nou werkte ik tot een half jaar geleden bij een Volvo dealer en gebeurde het redelijk vaak dat bij een ander filiaal in zeist regelmatig niet 1 (lees minimaal 5 sets per keer) maar meerdere sets velgen werden gestolen. En dan gewoon onder gebruikte of nieuwe auto's vandaan die ze dan de volgende ochtend aantroffen staande op de remschijven.

Dat merkte wij dan weer als zij niet op korte termijn aan wielen konden komen dat ze bij ons even een paar setjes kwamen lenen.

Dus of er handel is in volvo velgen  :eusa_whistle:

Een gemiddelde sloperij heeft al bijna geen 17" volvo velgen meer liggen dus misschien is er dan toch een aardige handel in ;)

-D©©©L-

De uitslag spreekt voor zich, ca 70 % vind het op 1 of andere manier wel zinvol.

BartusKN

Citaat van: -D©©©L- op 09-03-2008 19:06:56
De uitslag spreekt voor zich, ca 70 % vind het op 1 of andere manier wel zinvol.

Heb ze nu ook eindelijk eronder. hierzo met foto

M_Bruinsma

Die dingen zijn bij mij kapot gegaan toen ik midden in de weinter langs de weg stond............ k** dus anwb bellen en 2.5u wachten voor mij niet meer, ben verzekerd.

Groeten Maarten