Vadis onder Vista (SP1)

Gestart door Misha, 04-03-2008 13:44:53

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

UAC staat ook uit bij mij thuis hoor en geen problemen.
Werkte op mijn zenuwen eerlijkgezegd. :)

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

confruo

Citaat van: thuur op 05-03-2008 09:27:41
Vista is beter dan XP hoor....

Eens

Automatisch herstel als ie merkt dat je per ongeluk het verkeerde bestand hebt weggegooid? Controle op tal van functies die zeggen waarom iets mis gaat? Automatisch nieuwe (en de juiste!) drivers installeren zonder herstarten, en waarempel: het werkt ook nog..

O, en ik moet de eerste Linux distributie nog zien die dat kan :-X

Automatisch herstel bij weggooien verkeerde (systeem)bestand . . . vrij lastig voor de gewone gebruiker . . . any linux distro... check
zeggen waarom iets mis gaat . . . /var/log/messages /syslog . . . any linux distro... check
Drivers installeren zonder herstarten ? op 3d drivers voor X windows na . . . any linux distro... check
en waarempel: het werkt ook nog ... hmm, dat is wel vaak de vraag

Ok, Aero hadden ze van mij mogen weglaten, maar ik ben overtuigd. Probleem is dat mensen zelf denken het beter te weten en b.v. beveiligingen gaan omzeilen (zoals gebruikersbeheer), waardoor je met een half kreupele machine kunt zeggen "Zie je wel, het werkt niet fatsoenlijk"

Gr ::)

Compiz is waarvan mensen roepen, dat wil ik ook op mijn PC, net als Aero, hoe noemen ze dat, eye candy, nutteloos draaien van je beeldscherm, ziet er grappig uit, je hebt er werkelijk niets aan, maar lijkt wel een soort dealbreaker als je OS het niet kan? :/

Gr.

thuur

Weer maar een half vergelijk..

Of monitort XP ook hoe lang het opstarten duurt en geeft ie een seintje aan zichzelf als het langer duurt?

En of dat werkt met die drivers? Jazeker! Mijn telefoon is geflashed (na mijn goedkeuring), ik kan de beamer van de zaak eraan hangen, de digitale camera, etc.etc. Installatie gaat vanzelf en de software die erbij hoort wordt ook vanzelf gedownload en geinstalleerd (na goedkeuring). Dus niet alleen een drive mappen hebben we het over. Met een internetverbinding hoef je echt geen uur meer te klooien voordat het werkt. Insteken en klaar.

En nu stop ik er mee, de OS discussie is zo subjectief als de pest. Voor het overgrote deel van de markt is Vista gewoon de beste oplossing op dit moment, blijkbaar hebben sommigen het daar moeilijk mee..

Gr ;D

FGG

Citaat van: thuur op 05-03-2008 10:45:31
En nu stop ik er mee, de OS discussie is zo subjectief als de pest. Voor het overgrote deel van de markt is Vista gewoon de beste oplossing op dit moment, blijkbaar hebben sommigen het daar moeilijk mee..

:eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Misha

Om maar eens wijze woorden te gebruiken :

CTRL-ALT-DEL

shutdown now -r

PWRDWNSYS *IMMED
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het