strips etc. in andere kleur dan auto

Gestart door lionart, 01-12-2009 20:22:14

Vorige topic - Volgende topic

lionart

ben erg benieuwd naar jullie mening :)

Eugene

Ik ben van mening, dat dit het verkeerde topic hiervoor is. Strips zou ik zo laten als ze zijn, in de kleur van de auto ziet niet uit bij een 850, in een andere kleur dan de auto spuiten staat volgens mij als een tang op een varken ;D

If it's not blown, it sucks...

fbm

Citaat van: lionart op 01-12-2009 20:22:14
ben erg benieuwd naar jullie mening :)

Heb zelf wel de stips/bumpers meegespoten bij mijn 850, waren totaal wit uitgeslagen en waren niet meer mooi te krijgen en daarom besloten om ze mee te spuiten! Nieuwe strips en bumpers waren een beetje te duur  :-\
MAAR............ben zelf van meening dat dat alleen mooi staat bij donker grijs! Bij alle andere kleuren zou ik het zelf nooit doen! Ook een ander tint zou ik niet snel doen, maar als je er voor open staat kan het wel wat hebben!

427 toch Walter?  :eusa_shifty:

en 214

Als mijn wagen een andere kleur had gehad, zou ik ze nooit gespoten hebben en dan wel voor nieuwe strips en bumpers gaan  :eusa_doh:

lionart

ik zelf ben ook van mening dat dit niet de juiste plek is om deze vraag te stellen, hij had beter gestaan bij optische tuning oid. ik weet echter niet hoe ik hem moet verplaatsen.

lionart

@fbm:
die mening deel ik ook, echter heeft de vorige eigenaar volgens mij de mijne ergens in de achtertuin gespoten want het laat allemaal alweer los  :-\
Weet jij een goed adresje om dit opnieuw goed te laten doen? en wat zijn dan ongeveer de kosten?

lionart

Verder ben ik ook aan het kijken of het mooi is om de roofrails mee te laten spuiten

Sven850

Ik loop zelf te denken om ze mat zwart te laten spuiten, lijkt denk ik wel op origineel maar toch weer netjes.

Ik vind zelf het mooiste om de roofrails eraf te halen hoef je ook niet meer over te spuiten ;D
XC40 T4 Recharge