Race sims

Gestart door ervani, 01-03-2008 19:37:35

Vorige topic - Volgende topic

J. Hoeksema

Citaat van: Duell op 02-03-2008 01:09:08
GTL vindt ik toch beter dan GTR2 . Gewoon omdat er oude auto's in zitten.
Daarvoor speelde ik veel GPL zo nu en dan nog steeds. Want die oude 1960 f1 auto's zijn gewoon zo onwijs cool.  ;D

Ohja M3 challenge speel ik ook wel eens, en GTR2 ook wel, maar dat is allemaal iets te modern voor mij. (ach ja dat krijg je als je 27 bent  ;) )

GTL heb ik nog niet in mijn collectie, maar die zie ik al een tijdje niet meer in de schappen liggen.

Verder zal ik maar niet verklappen dat ik pas 36 ben :-X :eusa_whistle:

DOGBOX

GTL, en GTR supergames! heerlijk om te doen.
wel alle hulpjes uit natuurlijk 8)
en zon viper klinkt wel een beetje als mijn auto ;D

Eugene

GTR2, M3 Challenge en Race '07

Op de PC icm een Logitech Momo stuurtje

If it's not blown, it sucks...

Duell

Citaat van: Eugene op 02-03-2008 12:12:43
...
Op de PC icm een Logitech Momo stuurtje

Natuurlijk een stuurtje, anders wordt het nooit enigzins realistisch. Voor zover dat echt mogelijk is op een computer  ;D

M a r c

nothing beats the real thing...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

JCviggen

Citaat van: M a r c op 02-03-2008 13:23:17
nothing beats the real thing...

Maar je komt wel makkelijker toe aan simmen  ;D

Richard burns rally is ook een superspel!

http://www.greenringer.net/video/rburns.avi
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Jeff

Ben DTM (TOCA) Race Driver 3 aan het instaleren kijken of het wat is ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Emiel

Citaat van: Jeff op 02-03-2008 16:04:59

Vrijdag ook geinstalleerd (thnx Alex). Het is in vergelijking met GTR2 heel erg arcade. Met 250 op de hairpin in Hockenheim aan komen zeilen, bij 50 meter bordje poot op de rem, dwarsgooien en je haalt de bocht.

Leuk gooi en smijt spel, niet noemenswaardig als sim. Wel leuk dat er heel veel auto's en raceklasses inzitten.

Jeff

Ga het meteen even proberen...  ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Misha

Citaat van: Emiel op 02-03-2008 19:08:30
Citaat van: Jeff op 02-03-2008 16:04:59

Vrijdag ook geinstalleerd (thnx Alex). Het is in vergelijking met GTR2 heel erg arcade. Met 250 op de hairpin in Hockenheim aan komen zeilen, bij 50 meter bordje poot op de rem, dwarsgooien en je haalt de bocht.

Leuk gooi en smijt spel, niet noemenswaardig als sim. Wel leuk dat er heel veel auto's en raceklasses inzitten.
En karts !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

ervani

Een keer online in GTR2 stappen?

Thom V

Ik speel Graag Nfs Carbon (op de 360) ,, Leuk spel!

Heb nu een Mclaren  :eusa_dance:

Jeff

Best leuk spel, alleen als ik maar eventjes in het gras kom gaat die man al weer z**ken van pas op pas op, je eerste waarschuwing.... als ik beetje aso de bocht door smijt en ik tik iemand aan voor me dan krijg ik ook zo waarschuwing... maar als ik van de baan af gebeukt wordt door zo idioote computer dan zegt die niks... vriendjespolitiek ofzo :P Iemand enig idee hoe je dit eruit kan slopen dit maakt het spel onvriendelijk ;D

Chris

Speel nogsteeds fanatiek Forza Motorsport 2 op de 360... blijft een leuke sim. Lekker rondjes scheuren over de Nordschleife in mijn zwaar gepimpte S60R 8)

Hier nog peopletjes die Forza spelen?

DOGBOX

forza 2 op de 360 jazeker! ;D

geweldig om keer op keer over de nordschleife te boenderen.

en driften gaat er ook heerlijk..
alleen jammer dat er naast de vele o zo mooie opties niet de optie is bijv, je turbodruk op te schroeven >:(
had zo leuk kunnen zijn bij supras enzo.