Even voorstellen Bruno V, C70 cabrio (update met foto's, pag.4)

Gestart door Bruno V, 09-03-2008 17:43:12

Vorige topic - Volgende topic

Bruno V

Ik denk dat de remmen inderdaad prioriteir zijn in mijn lijstje (maar ook het duurste), want standaard zijn ze een beetje onderpowerd qua remmen vind ik, ofwel waren de remmen op mijn wagen wat versleten (de schijven vertonen immers wel wat groeven) Vaste klauwen met 4 cylinders i.p.v. zwevende op grotere schijven lijkt me een goed plan, alleen die prijs wederom he  >:( om maar te zwijgen van de technische controle in Belgie waar ze wel eens lastig kunnen doen als het om rem-modificaties gaat. Past zo'n remmerij trouwens achter Tritons ?

@ Felix, heb je niet wat foto's van je C70 ?
- Volvo C70 Convertible 2.4 T (18" Triton's)
- Volvo V50
- MGF '180' VVC

FelixB

Citaat van: Bruno V op 19-03-2008 22:35:20

@ Felix, heb je niet wat foto's van je C70 ?

Als je me ff je mailadres mailt en je capaciteit dan mail ik je wel wat toe...
855R & C70 T5 cabrio automaat

Bruno V

Gisteren de wagen gaan halen, door veel sneeuw gereden, dus hij is al geweldig smerig. Toch vluchtig wat foto's genomen.
Ondanks de proefrit tegenviel, heeft de wagen nu een groot onderhoud en dergelijke gehad in de garage waar ik hem kocht. Tot mijn grote verbazing rijdt de wagen nu 100 keer beter en sneller. We happy !
Enkel nog een Cm of 3 lager zou perfect zijn, maar t'moet uiteraard comfortabel blijven en verder zou ik nog eens software update in de ECU kunnen gebruiken  ;)

- Volvo V50
- MGF '180' VVC

Roadrunner1

:eusa_clap: :eusa_clap:
It was a hell of ride  ;D
En ? 't vrouwtje ook kontent , nu dat ze hem in klaarlichte dag  gezien heeft ? Want een kontente madame..... :D

Nog is proficiat he !!  :angel:

Roadrunner1

BenC70ES

Heel knap Bruno!!!!  En prachtige velgen  ;D  wel zeker snel het zout eraf wassen, daar kunnen ze niet goed tegen... (de velgen dan).

Laat de zomer maar komen zeker  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Bruno V

Vrouwtje super kontent Roadrunner !
Thanks voor de tip Ben (morgen zal ik de spons al eens ter hand nemen zie)  ;)
- Volvo V50
- MGF '180' VVC

Roadrunner1

Hey den Ben !! :eusa_dance:
Alles OK met U en de familie,
en met de 'voiture'...op een dag zullen we toch eens iets moeten organiseren...nu nog iets te vroeg...Bud some day   :D

Roadrunner1

hpkevertje

Zo, kom je ons allemaal even de ogen uitsteken?  >:(
Ziet er perfect uit, veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken!!  ;D ;D

Roadrunner1

Starbuck

Citaat van: Roadrunner1 op 22-03-2008 22:52:35
Okido....Everybody Happy !!
Yeah !

Als jij maar gelukkig bent! Prachtige wagen, maar ik heb E... en ik ben er zeer tevreden van!

Bruno V

- Volvo V50
- MGF '180' VVC

Bruno V

Vandaag de V50 in de vernieling gereden (Achterin een Golfje geknald). Was even afgeleid, Golfje voor mij was de ankers in gegaan om een klein baantje in te draaien, resultaat...BOEM !
Geschat 5000 - 7000 euro kosten....  :eusa_doh:
Ach, een geluk met een ongeluk, geen gekwetsten en t'had evengoed de C70 kunnen geweest zijn. Gelukkig maar !
Ik doe ongeveer 40.000 km per jaar, en t'was meer dan 10 jaar geleden dat ik nog eens een ongeval had (en dan zelfs nog niet in fout toen), dat valt dus nog goed mee dacht ik. Toch blijft het vervelend uiteraard.

- Volvo V50
- MGF '180' VVC

viking_in_shorts

Je kan blij zijn dat het 10 jaar geleden is, maar kl*te is het wel. Verder geen fysieke schade? (nek, rug, etc.) ?

Bruno V

Ik niet, tegenpartij, wat last aan de nek  :-[
BTW : Geen airbags afgegaan ondanks de Volvo 10cm korter is geworden vooraan. door het remmen dook de Volvo zijn neus wat, hierdoor is alles boven de bumperbalk (grille, radiator, motorkap, lichten,...) naar achter geduwt. Onder de balk is alles intakt. Dit is de reden dat de airbags niet zijn afgegaan. Al goed, of t'was weer een kleine 4000 euro duurder geweest !
- Volvo V50
- MGF '180' VVC

thuur

Citaat van: Bruno V op 05-04-2008 00:49:36
Ik niet, tegenpartij, wat last aan de nek  :-[

Op naar de huisarts! Al is het maar om vast te leggen dat je last hebt van de knal... Je weet nooit waar het goed voor is, en ik hoop van harte dat je het nooit nodig hebt :eusa_pray:

Gr 8)