Thuis ingebroken !

Gestart door GeertG, 09-03-2008 22:06:25

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Schitterend Geert! Heb genoten van het ooggetuigenverslag  ;)

Wel weer eens een triest signaal dat je in Nederland dus 357x opgepakt kan worden. En waarschijnlijk was ie nog geen 80 jaar oud, dus we hebben nog ff te gaan. Straffen hoeven niet hoger hoor..  :-X
No shirt no shoes, no pinball

WYD

Strakke actie! Had zo een filmactie kunnen zijn.
Alle bewondering dat je zo rustig kunt blijven!
Ik zou ze niet in elkaar slaan met een breekijzer ofzo, maar zeker wel zo hard in de armpjes knijpen dat het bloed ff de andere kant op stroomt.  :evil:
Gewoon de gedachte dat iemand anders in je veilige plekkie binnenkomt, vergeet je nooit meer!
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Reitse

Klasse reactie zeg!  :eusa_clap:

Vulk

Fantastisch dat je zo kalm kon blijven. Zouden meer mensen moeten kunnen.

Esveldt

Wat ontzettend knap Geert!

Respect hoor.

En erg hoor dat ze zo weer op straat staan, diep triest. Wat kan men daar nu eens een keer aan wijzigen!

reMARKable

:eusa_clap: En laten we je vrouw ook niet vergeten voor de communicatie he ;D

straf van de daders is niet bekend zeker?

BartusKN

ik had geen moment getwijfeld en me 14jaar ervaring met vechtsport even uitoefenen voor het eerst :D. respect en wat een mooi verhaal maar dit vind ik niet alleen :D

GeertG

Wederom dank voor jullie reacties  :D
Ben er eerlijk gezegd nog een beetje vol van en realiseer hoeveel toevalligheden er hebben meegespeeld om mijn spullen terug te 'vinden'.

Laatste update:
Gisteren belde de politie dat we de radio/CD-speler konden ophalen (maar dan alleen tijdens kantoortijden  :eusa_wall:), maar weer een uurtje later belden ze en kwamen ze 'm zelfs brengen  ;D
Tevens meldde de rechercheur dat die twee vanwege hun veelplegersrol nog steeds vast zaten en vandaag of morgen worden voorgeleid bij de rechter in Maastricht en vervolgens voor waarschijnlijk een maand of 3 kunnen brommen...... :eusa_whistle:

We worden op de hoogte gehouden.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

razorx

Wel Geert,

je verhaal heeft me er toe aangezet twee waterdichte netwerk camera's te kopen.
De bijgeleverde software was crap, maar de trial van I-Catcher Console bevalt goed.

Draait nu op onze server, goed configureerbaar en stuurt indien gewenst bij triggering van de camera mailtje met een reeks foto's.

Vrouw en zoon die de benen nemen ;D.

Komend weekend de tweede camera monteren en bekabelen.
Blij een afschrikkende werking te hebben en eventuele bewijslast.

Clapton

Goed gedaan jochie  :eusa_clap: ,  alleen heb je niet een vreemd gevoel dat er ongenode gasten in huis zijn geweest ?

GeertG

Citaat van: razorx op 11-03-2008 21:04:40
Wel Geert,

De bijgeleverde software was crap, maar de trial van I-Catcher Console bevalt goed.

Draait nu op onze server, goed configureerbaar en stuurt indien gewenst bij triggering van de camera mailtje met een reeks foto's.

http://www.paerlelectronics.nl/volvo/elro1.jpg

Neem aan dat je auto rechts om de hoek (net beetje zichtbaar) staat en niet van de bestrating binnen je erf (?) is gestolen ?   ;D

Big brother razorx is wayching you  !!!
(wijlen NBP V70R LPi)

GeertG

Citaat van: Clapton op 11-03-2008 21:22:35
Goed gedaan jochie  :eusa_clap: ,  alleen heb je niet een vreemd gevoel dat er ongenode gasten in huis zijn geweest ?

jochie  :eusa_think:
(nog een paar weekjes dan..... ;))

Inderdaad vreemd gevoel in eerste instantie, maar het feit dat ze alleen de laptop hebben gepakt en verder nergens gezocht of gerommeld hebben maakt het minder erg. Dus gelukkig gaat er hier niemand in huis erg gebukt onder.
(wijlen NBP V70R LPi)

razorx

Citaat van: GeertG op 11-03-2008 23:14:19
Citaat van: razorx op 11-03-2008 21:04:40
Wel Geert,

http://www.paerlelectronics.nl/volvo/elro1.jpg

Neem aan dat je auto rechts om de hoek (net beetje zichtbaar) staat en niet van de bestrating binnen je erf (?) is gestolen ?   ;D

Big brother razorx is wayching you  !!!
Dan waren er toch 3 camera's ;D.

Maar nog even serieus, jouw aanpak is een goed voorbeeld van conflictbeheersing.

Zelf al 4* brandstichting te dichtbij gehad, boeven op het dak e.t.c.

Marc O.

Nóg erder wordt het als ze hoge nood krijgen en hun behoefte doen op jóuw toilet. Zónder door te trekken :eusa_sick:
...The Nile isn't just a river in Africa...

hathü

Dat "Tuig" komt misschien vroeg of laat hier terecht, www.tactus.nl/dl.cfm?file=Piet_Roorda.pdf
Komen ze mij tegen. ;D