850 T5R second

Gestart door Dimi, 07-03-2008 20:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Dimi

O.K. jongens. I need a little more help.
Heb net achter het net gevist bij een mooie 850 T5R die te koop stond op het forum. Wegens mailproblemen is de communicatie mis gegaan.
Daarvoor had ik er een op het oog in Oldenzaal die me is afgeraden. Teveel lakschade. Bovendien. ik woon in Barendrecht en je rijdt niet even op en neer naar Oldenzaal. Dan moet je broodjes en koffie meenemen zo ongeveer. En een tussenstop inlassen.
Anyway, waar ik heen wil...ik zoek een Estate 850 T5R. Automaat. Liefst geen Italiaan. Vanaf 1 april heb ik geen auto meer van de zaak en ik wil perse een 850 T5R (of een R) omdat ik verliefd op deze auto ben geworden. En ja die in Friesland...dat ga ik niet meer redden. Ik ga dinsdag drie weken op vakantie. So..........uh please help? :-\

Dimitri

Robert Haven

je wilt toch niet slagen voordat je op vakantie gaat?  :eusa_shifty:

Amazon

Deze dan?

Lijkt me geen verkeerde auto.
Bigger and better!

993GT2

Als ik je 1 tip mag geven (in mijn korte Volvo-tijd weliswaar maar toch).........neem echt de tijd om een T-5R naar je smaak te vinden en waar je vanaf dag 1 achter staat.
Kijk goed wat er verkocht wordt en neem een deskundige mee of, indien dat niet mogelijk is, laat een auto die je op het oog hebt keuren bij de ANWB of bij een Volvo dealer.
Dan komen er (ik hoop het niet uiteraard) dingen naar boven over hoe de auto er werkelijk aan toe is en wat eraan zit te komen qua onderhoud en andere mogelijke kosten.

Maak niet de fout om "even snel een T-5R" te kopen omdat je 'm zo mooi vind. Dan kon het wel eens een dure impulsieve actie worden!!!

Daarnaast; de DOP in Oldenzaal heb ik bezocht (en ik heb daarover een bericht gemaakt in je eerdere topic)  en ziet er zodanig uit dat IK 'm niet zou kopen en zeker niet voor die prijs. Dat neemt niet weg dat een ander de aandachtspunten mogelijk voor lief neemt en er een project van wil maken en er geld in wil stoppen.
Het is en blijft iets persoonlijks en eenieder stelt ergens zijn/haar grens.

Dus als zodanig is de auto je "afgeraden" omdat ik er mijn mening over gaf toen ik ook op zoek was naar een T-5R.

Succes met je zoektocht en een goeie vakantie!! ;)

535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Dimi

Citaat van: Robert V70 NBP op 07-03-2008 20:16:54
je wilt toch niet slagen voordat je op vakantie gaat?  :eusa_shifty:

Je bedoelt, misschien een beetje overhaast? Ja misschien is dat niet goed.

Dimi

Citaat van: 993GT2 op 07-03-2008 20:25:37
Als ik je 1 tip mag geven (in mijn korte Volvo-tijd weliswaar maar toch).........neem echt de tijd om een T-5R naar je smaak te vinden en waar je vanaf dag 1 achter staat.
Kijk goed wat er verkocht wordt en neem een deskundige mee of, indien dat niet mogelijk is, laat een auto die je op het oog hebt keuren bij de ANWB of bij een Volvo dealer.
Dan komen er (ik hoop het niet uiteraard) dingen naar boven over hoe de auto er werkelijk aan toe is en wat eraan zit te komen qua onderhoud en andere mogelijke kosten.

Maak niet de fout om "even snel een T-5R" te kopen omdat je 'm zo mooi vind. Dan kon het wel eens een dure impulsieve actie worden!!!

Daarnaast; de DOP in Oldenzaal heb ik bezocht (en ik heb daarover een bericht gemaakt in je eerdere topic)  en ziet er zodanig uit dat IK 'm niet zou kopen en zeker niet voor die prijs. Dat neemt niet weg dat een ander de aandachtspunten mogelijk voor lief neemt en er een project van wil maken en er geld in wil stoppen.
Het is en blijft iets persoonlijks en eenieder stelt ergens zijn/haar grens.

Dus als zodanig is de auto je "afgeraden" omdat ik er mijn mening over gaf toen ik ook op zoek was naar een T-5R.

Succes met je zoektocht en een goeie vakantie!! ;)

Dat heb ik zeer gewaardeerd. Je eerlijke mening. Absoluut.

Dimi

Vind het sowieso heel tof om met meerdere mensen te praten die zo gek zijn van die auto. Maar ja, daar is een forum voor natuurlijk.  ;)
Overhaast beslissen is inderdaad geen goede optie. Bedankt voor dat inzicht.

gr, Dimitri

The Saint

"ff iets kopen" is een risico idd. Maar mss kun je wat naar je zin vinden op het advertentieboard van dit forum? Dat geeft iets van een veilig gevoel, dan mss versterkt kan worden als je er vandaag heen kunt? Maandag naar het postkantoor, dinsdag op vakantie...

The Saint, die het wel begrijpt hoor ;) Succes!
No shirt no shoes, no pinball

RyanB

Hallo Dimitri,

Misschien heb ik wel iets voor je, vanaf volgende week staat hij op Nederlands kenteken.
Je kunt altijd een keer komen kijken....

Gr Ryan

BeRnd

Citaat van: RyanB op 08-03-2008 09:20:23
Hallo Dimitri,

Misschien heb ik wel iets voor je, vanaf volgende week staat hij op Nederlands kenteken.
Je kunt altijd een keer komen kijken....

Gr Ryan

http://link.marktplaats.nl/153882085    --> deze toevallig? PRACHTIGE AUTO
history: Volvo 240 GLE ('83), Volvo 940 GLE  ('93) Volvo 850 T-5 ('96), Volvo 850 T-5R ('95), Volvo V70 XC aut ('00), Volvo 940 LPT ('98)

RyanB

Ja dat is hij inderdaad Bernd.
Ik denk dat hij gezien de kilometers heel schappelijk geprijsd is, en mocht iemand de moeite willen nemen om hem zelf in te voeren dan kan ik nog wel iets leuks doen :)!