Volvo 850 op LPG???

Gestart door Flo13, 09-03-2008 14:13:50

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Tja...

Autorijden kost eenmaal geld, een Volvo rijden dus ook.
Of die gasinstallatie nou wel of niet meer kost op het einde van de rit, dat zal wel.

Ik geniet gewoon bij het tanken weer, en als ik dan zo kort door de bocht reken qua belasting, verbruik en brandstofkosten, dan is gas toch wel aardig voordelig.

En nee, ik heb geen bakken met geld, ik ga allen niet tot op de cent zitten rekenen wat het kost

:evil: ;D

de boekhouder

De enige niet echt (echt niet) calculeerbare kosten zijn de onderhoudskosten. Als je daar pech mee hebt maakt het vervolgens bar weinig uit of je diesel of lpg rijdt.
Brandstof (verbruik x prijs) maakt voor diesel en lpg per saldo weinig uit. De lagere wegenbelasting voor g3 is mooi ter compensatie van de afschrijving op de installatie.
Maar als er mensen zijn die garanties kunnen geven vwb. de onderoudskosten, hou ik me aanbevolen  ;)
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

daytonawim

Ik ben erg blij met de Lpi installatie in de S70 T5 Aut, rijd super (ingebouwd bij 210.000 km september vorig jaar)
inmiddels 242.000 km op de teller.
Verbruik rond de 1 op 8.2 bij een beetje normaal rijden en file verkeer.

Hij verbruikt slechts minimaal meer ( half litertje) LPG dan de oude 850 met een verdamper installatie.

Ik zelf heb gekozen om het zelf te laten inbouwen, ipv een te zoeken die al op lpg rijd.
in elkgeval 2 jaar garantie op de installatie ( en de pomp) :-)