Instructie-video, gezocht ervaren sleutelaar

Gestart door ervani, 20-03-2008 11:18:45

Vorige topic - Volgende topic

ervani

Ik ben van plan om een serie instructie-video's te maken. Betreft how-to? video's onderhoud/reparaties. Het een en ander zit nog in de fase van de eerste plannen. Het is uiteindelijk de bedoeling om een aantal how-to? video's te maken welke via You Tube en een website beschikbaar worden gesteld. Op de films komt een duidelijke instructie over hoe bepaalde reparaties uitgevoerd moeten/kunnen worden.

Gaat om simpele zaken zoals bougie-kabels vervangen tot zaken zoals remmerij. Het een en ander heeft een sterke link met mijn werk want ik ben televisie-regisseur en editor dus het maken van deze films gaat wat dat betreft wel lukken. Nu is het zaak om iemand te vinden die handig is met sleutelen en eventueel op camera uitleg kan geven.

Wie wil er mee werken aan een serie proefopnames?

elianmars

BartusKN

Tsja ik heb geen duimen dus weet niet of ik wel of niet 2 linker handen heb gekregen. Denk dat ik wel liever kijk, wel goed idee naar mijn mening. Werkt vaak toch beter dan plaatjes :)

-D©©©L-

Ik denk dat ervani gewoon een statief moet kopen en een nagelborsteltje om het zwarte smeer er weer onder de eigen nagels vandaan te krijgen. Ik heb een proef opzetje gemaakt van de klus repo's in nieuwe "dcccl style"; http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=15880.msg503438#msg503438

Het kan nog mooier, dit is slechts een eerste opzet (en ik was moe, wilde de klus klaar hebben dus erg grote stappen in deze). Het is wel met regelmaat handen wassen en kiekje maken, kost boel veel tijd.  ::) 

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Misha op 20-03-2008 22:07:55
Mag het naakt ?

Ligt er aan wie er naakt op de video komt te staan  :P