Turbo en gas

Gestart door kikiriki, 15-03-2008 14:32:59

Vorige topic - Volgende topic

kikiriki

Hoi hoi..

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een T-5 of een R om LPG in te bouwen. Nu  zie ik dat er best veel mensen zijn die met een turbo motor op LPG rijden en nu is het voor mij duidelijk dat dit best goed kan. Dus ik ga nu op zoek naar een liefst C7o cabrio. Weet iemand of je ook in het noorden (Friesland) betrouwbaar  een  LPG installatie kan inbouwen (voor turbo motoren).
Krijgt een 850 T-5 of R zomaar een G3 certificaat. Ik heb al verschillende 850 25.10v  enz. vanaf 1992 op G3 gehad.

Hoe is 'gemiddeld'' verbruik van bv. een c70 t-5  194pk.

Gr.

Mario

V70geRwin

Citaat van: kikiriki op 15-03-2008 14:32:59
Hoi hoi..

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een T-5 of een R om LPG in te bouwen. Nu  zie ik dat er best veel mensen zijn die met een turbo motor op LPG rijden en nu is het voor mij duidelijk dat dit best goed kan. Dus ik ga nu op zoek naar een liefst C7o cabrio. Weet iemand of je ook in het noorden (Friesland) betrouwbaar  een  LPG installatie kan inbouwen (voor turbo motoren).
Krijgt een 850 T-5 of R zomaar een G3 certificaat. Ik heb al verschillende 850 25.10v  enz. vanaf 1992 op G3 gehad.

Hoe is 'gemiddeld'' verbruik van bv. een c70 t-5  194pk.

Gr.

Mario

Dit is alleen een inventarisatie topic.
Kijk gewoon even in de LPG hoek van het forum, gok dat al je vragen al eens gesteld zijn en dat er een hoop antwoorden al gegeven zullen zijn.

suc6,
Gerwin