Welke velgen op een TDI

Gestart door hathü, 26-02-2008 12:44:34

Vorige topic - Volgende topic

hathü

Heb nu nog de standaard Antlia,s op mijn TDI. Als de bandjes opraken wil ik andere/grotere en vooral mooie velgen. Wie weet welke originele Volvovelgen passen. :eusa_think:

Rick.

Alles wat ooit op de 850, C/S/V70 classic, S60/V70 en S80 tot 2007 geleverd is.
Don't waste your time always searching for those wasted years.

hathü

Alles? Zag op E-Bay Titans met het bijschrift dat ze niet geschikt zijn voor 4WD en Diesel.

Rick.

Don't waste your time always searching for those wasted years.

mehn

Volgens mij hebben die een andere bandenmaat. Maakt voor de velg zelf niets uit.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

pimsam

Diesels hebben geen andere bandenmaat.

D-J

V70 T-5D

VELTMAN

IK HEB NOG EEN SET 16 INCH LIGGEN ORIGINEEL VOLVO 5 SPAAKS MET BANDEN 205/50/16. ALS JE FOTO'S WILT KIJK OP MARKTPLAATS ONDERDELEN VOLVO TIK POSTCODE 6533CC IN DAN AFSTAND 3 KM EN JE ZIET ZE OP EEN GROEN S70

hathü

Die had ik al gezien, is niet wat ik wil, heb dezelfde er al eens onder gehad om te kijken hoe ze staan, vond het verschil met de Antlia,s niet echt groot.
Heb geprobeerd je een PB te sturen ging blijkbaar iets mis.

tackle

bovendien is 425 voor die velgjes een beetje veel denk ik.

Emiel

Citaat van: Rick. op 26-02-2008 13:09:00
Mij niet bekend ???

Kijk maar eens in de oude Volvo accerssoire boeken. Veerpootbruggen, 17"+ velgen, sportonderstellen....het past allemaal niet... ;)

RRRRR_Ramon

Rayman heeft zelfs 18" op z'n diesel........ en ikzelf heb gewoon een VPB erop.

Alle Volvo ET43 (en nog een paar maten al dan niet met spacers) velgen passen gewoon.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

JorritV70

Ik rijd met mijm diesel ook op Titans, nog wel met 225/45/17 hen wel de stuuruitslag begrensers moeten verdikken om het aanlopen te voorkomen bij maximaal sturen.

GRoet Jorrit

hathü

Heb vandaag 16" Meteors er op gelegd, gekocht van forumlid peter-lpi. Ze zijn donkergrijze staan mooi onder mijn antraciet grijze V70