cruise control doet niets meer

Gestart door mathh, 14-03-2008 20:03:49

Vorige topic - Volgende topic

mathh

Na de motorwissel de nodige km's gereden. Gisteren de cruisecontrol proberen te gebruiken, maar die doet niets meer. Waarschijnlijk hebben ze bij de ombouw iets vergeten (net zoals de garage vergeten was de airco opnieuw te vullen).
Wat is het meest voor de hand liggend?
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Snellebaksteen

Het meest voor de hand liggend is een slangetje dat op een verkeerde aansluiting van de CC-vaccuumpomp gezet is. Gewoon even alles langs lopen en ook de schakelaars op de pedalen niet vergeten.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

raym

Ik zou ook de vacuum slengetjes onde accubak nakijken was bie mij het geval.
het harde kunststof slangetje naar het vauumpompje was door midden gedrukt na het opschuiven van de accu.
Een bijpas gemmakt en het werkte weer. in mijn geval.
Groetjes Raym.   V70 2.5T AWD.

mathh

is dat het kleine blokje waar drie vacuumslangen opzitten en een el. kabelboompje?
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Snellebaksteen

Het is het enige dingetje in de buurt van je accu met vacuum slangetjes. Er gaat 1 stekker heen met 2 of 3 draadjes er aan. Normaal hangt het onder je accu plaat.

Oja, het witte tuutje heeft een zij uitgang, daar moet wel een slangetje op, en op het tuutje zelf niet.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Ludo

:eusa_think:
is Cruise controle niet elektronisch bij een MY2000?.

Scooby Doo

Jawel, die is electronisch. Bij de problemen die ik gehad heb met de electronische gasklep heb ik nog 1 dag gereden met brandend lampje vooralleer de klep finaal op was. Vanaf dat het lichtje aanging --> no cc.

CC pakt bij een MY2000 ook direct op, bij een 850 duurt dit enkele seconden. ;)

Succes met de zoektocht Mathh.
Puppy Power!!!