Autovraagbaak Volvo 850 bekend?

Gestart door hpkevertje, 11-03-2008 17:40:32

Vorige topic - Volgende topic

hpkevertje

Voor sommigen trap ik misschien een open deur in maar ik wist niet dat dit boekje bestond en ben er daarom van overtuigd dat er met mij velen niet op de hoogte zijn van het bestaan:

Autovraagbaak VOLVO 850 Benzinemodellen 1992 - 1997.

Uitgegeven in 2007.

Ik heb het sinds vandaag en er staan veel zaken in die voor mij nieuw zijn.
Voorbeelden: Elektrische schema's, afstelgegevens, foutcodes, veel afbeeldingen, allerlei richtlijnen voor uit- en inbouwen van componenten, aanhaalmomenten enz.

Aantal pagina's: 188

Kijk op http://www.autovraagbaak.nl/title.asp?isbn=9789021542294
Kost € 29,95 verzendkosten € 3,00

Laat even weten als je vragen hebt.
Gr. Hans.

Zo maar een voorbeeld..........

BartusKN

hpkevertje

Citaat van: BartusKN op 11-03-2008 17:56:48
ziet er erg handig uit.

= handig  ;D

Ik heb ook gelijk wat veranderd in de afbeeldingen.

razorx

Citaat van: hpkevertje op 11-03-2008 17:40:32
Voor sommigen trap ik misschien een open deur in maar ik wist niet dat dit boekje bestond en ben er daarom van overtuigd dat er met mij velen niet op de hoogte zijn van het bestaan:

Autovraagbaak VOLVO 850 Benzinemodellen 1992 - 1997.

Uitgegeven in 2007.

Ik heb het sinds vandaag en er staan veel zaken in die voor mij nieuw zijn.
Voorbeelden: Elektrische schema's, afstelgegevens, foutcodes, veel afbeeldingen, allerlei richtlijnen voor uit- en inbouwen van componenten, aanhaalmomenten enz.

Aantal pagina's: 188

Kijk op http://www.autovraagbaak.nl/title.asp?isbn=9789021542294
Kost € 29,95 verzendkosten € 3,00

Laat even weten als je vragen hebt.
Gr. Hans.

http://i188.photobucket.com/albums/z286/hpkevertje/volvo850vraagbaak.jpg

Zo maar een voorbeeld..........
http://i188.photobucket.com/albums/z286/hpkevertje/Volvo850vraagbaak4.jpg
Goed dat je het meldt. HPkevertje

Ik heb zelf Haynes en "Olving".
Voor het grootste gedeelte is Haynes beter, maar de schema's van het elektrische en elektronische gedeelte zijn in Olving vele malen leesbaarder.

Wil je werken aan allebei, dan liefst beide boeken. En Vadis...
Ennuh... dit forum!

Scooby Doo

Die vraagbaak bestaat heel wat langer dan 2007.  ;)
Ik heb nog die met de witte kaft, en heb die gekocht begin 2002, nat nadat ik mijn 850 gekocht heb. Turbo modellen zijn er wel niet in beschreven, en van de diesel is ook al geen lectuur te vinden.

In België is het haast onmogelijk om nog een vraagbaak te vinden, alle winkels die ze verkochten hebben nu de Haynes in het rek staan.

Maar het is is naturlij handig voor diegenen die niet weten/wisten dat ze nog bestonden. :eusa_dance:
Puppy Power!!!

hpkevertje

Citaat van: Scooby Doo op 14-03-2008 11:36:48
Die vraagbaak bestaat heel wat langer dan 2007.  ;)
Ik heb nog die met de witte kaft, en heb die gekocht begin 2002, nat nadat ik mijn 850 gekocht heb. Turbo modellen zijn er wel niet in beschreven, en van de diesel is ook al geen lectuur te vinden.

In België is het haast onmogelijk om nog een vraagbaak te vinden, alle winkels die ze verkochten hebben nu de Haynes in het rek staan.

Maar het is is naturlij handig voor diegenen die niet weten/wisten dat ze nog bestonden. :eusa_dance:

Van de dieseluitvoering is idd geen info beschikbaar.
Het standaard boek kan je gewoon via internet bestellen.

dennisd

Bedankt voor de tip. Ik heb het boek meteen besteld.

Methode

Hans,

Bedankt voor de tip. Kun je volgende keer je CVM (na 45.000 km) zelf verschonen/verwisselen! Ik heb net de bestelling gedaan!

Off topic: wie was die jonge vent die 2 auto's (?) naast jou stond, met baardje en fototoestel, tijdens de CVM.
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

hpkevertje

Citaat van: Methode op 16-03-2008 12:20:40
Hans,

Bedankt voor de tip. Kun je volgende keer je CVM (na 45.000 km) zelf verschonen/verwisselen! Ik heb net de bestelling gedaan!

Off topic: wie was die jonge vent die 2 auto's (?) naast jou stond, met baardje en fototoestel, tijdens de CVM.

Hallo Peter,
Goeie aktie, die bestelling.

En moet de carterventilatie al na 45.000km worden schoongemaakt/verwisseld? Daar heb ik nu trouwens geen boekje meer voor nodig! ;D
Ik moet nog wel wat extra gereedschap aanschaffen, bijvoorbeeld ratel-ringsleutels, knietjes en verlengstukken voor m'n doppenset. Kan het gelukkig via m'n zoon voor inkoopprijs kopen.  ;D ;D

En die jonge vent die jij bedoelt is "Cas" (Casper).
Aan "mijn" kant stonden achtereenvolgens Theo, Casper, Bennie, Hans en Gerben.
Spreek je, gr. Hans.

Methode

Kan het gelukkig via m'n zoon voor inkoopprijs kopen. 

Vraag: x2 ??
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala