Sinds kort trotse eigenaar

Gestart door Ewout, 10-04-2008 11:02:43

Vorige topic - Volgende topic

Ewout

Dag medeforumleden,

Sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een zwarte 850 2.3 Turbo met alles er op en er aan. Bouwjaar 1994 en in 2000 naar Nederland geimporteerd, vermoedelijk vanuit Italië.

Ik heb me aangemeld omdat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen met de volvo 850. Ook lijkt het me leuk een deel van het onderhuid zelf te gaan doen, dus ik hoop hier veel tips en trucs op te vangen.

Groetjes, Ewout

FGG

Welkom op 't Forum, Ewout.

Wel even wat foto's plaatsen van je auto anders hebben we geen idee hoe ie eruit ziet en zo. :eusa_whistle:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

welkom op het forum !

succes met je nieuwe aanwinst.

gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

V70geRwin

Gefeliciteerd!
Mooi hoor, turbo en zwart..!

Veel plezier er mee.

993GT2

Gefeliciteerd met je 850 en veel plezier op het forum! ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Vertigo

Welkom op het Forum Ewout.

killerbee

Welkom Ewout.
Ennuhhhhhhhhhhhhhhhhh fot :eusa_silenced:

Methode

Citaat van: Ewout op 10-04-2008 11:02:43
Dag medeforumleden,

Sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een zwarte 850 2.3 Turbo met alles er op en er aan. Bouwjaar 1994 en in 2000 naar Nederland geimporteerd, vermoedelijk vanuit Italië.

Ik heb me aangemeld omdat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen met de volvo 850. Ook lijkt het me leuk een deel van het onderhuid   :evil: zelf te gaan doen, dus ik hoop hier veel tips en trucs op te vangen.

Groetjes, Ewout

Welkom op het Forum Ewout,

Van 850 hebben wij geen verstand, maar van onderhuidjes des te meer. Ennuh Pictures of an Exhidition
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Chris

Welkom Ewout.. zonder foto's is je voorstelronde niet compleet he :angel: ;)

Groeten

BoudewijnB

Welkom! en veel plezier dr mee!

gr Boudewijn

teddy

welkom hier en veel plezier met je auto