André is nieuw

Gestart door arenkens, 31-05-2007 15:59:57

Vorige topic - Volgende topic

arenkens

Hoi forum deelnemers,

Mijn naam is André Renkens en ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben 40 jaar, getrouwd en heb 2 kinderen, maar het belangrijkste is natuurlijk dat ik in een Volvo 850 rijd! Ik heb bijna elk jaar wel mijn auto ingeruild. Allerlei merken en zelfs een Volvo 440, maar deze 850 heb ik nu al weer drie jaar en tot volle tevredenheid. Het is een Volvo 850 2.5 i station (een 855 dus eigenlijk). Ik heb er twee jaar geleden bij een km stand 140.000 een LPI installatie ingelegd en rij inmiddels over de twee ton, nog steeds enthousiast op gas. Voor mij zit alles er op en eraan (cruisecontrol en trekhaak heb ik zelf laten monteren), dus voorlopig blijft hij nog wel. Ik hoop veel interessants en leuks op dit forum te vinden en uit te wisselen.

pwassink

Weest welkom Andre..

Er staat meer dan voldoende te lezen .. : Totaal aantal topics: 14811      Totaal aantal berichten: 280563
(and counting)

Je had vast al wel ergens in een topic gezien dat wij hier heel gek zijn op foto's van je volvo ?

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

arenkens

ja, maar zit nu op mijn werk, dus dat moet nog even wachten.

Eugene

Welkom op het forum!

If it's not blown, it sucks...

breakman

welkom op het forum andré !

ik kijk uit naar de pic's  :eusa_dance:

veel rijplezier !  8)

Hen3

Citaat van: Claudia op 31-05-2007 16:07:23
Citaat van: arenkens op 31-05-2007 15:59:57

Ik ben 40 jaar, getrouwd en heb 2 kinderen, maar het belangrijkste is natuurlijk dat ik in een Volvo 850 rijd!

Kijk aan...da's nou een échte diehard!
Getrouwd en kinderen is allemaal leuk en aardig....maar het draait allemaal tóch om de 850! ;D

Welkom André!

Inderdaad! Ik wilde eigenlijk helemaal geen vrouw en al helemaal geen kinderen, maar ze passen zo mooi bij de auto!  ;D

Chris

Hey Andre, welkom!

Veel lees- en natuurlijk rijplezier :)

Ronbroek

Citaat van: arenkens op 31-05-2007 16:03:24

Rolletje al klaar om te ontwikkelen ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Starbuck

Welkom en veel plezier met het forum!

kyro

Citaat van: Ronbroek op 22-03-2008 17:16:35
Citaat van: arenkens op 31-05-2007 16:03:24

Rolletje al klaar om te ontwikkelen ?

de man heb 't erug druk  :eusa_think: ::) :D

Ben

En Ronbroek wordt binnenkort benoemd tot forumarcheoloog :D

Ronbroek

Hij is jarig vandaag, makkelijk zoeken  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter