Kent iemand deze of is het wat!2.0 T5

Gestart door Jaco S, 20-02-2008 23:32:51

Vorige topic - Volgende topic

Jaco S

maar stel voor dat ik nog een proefrit ga maken en rij in Ede langs de volvo dealer kunnen ze daar hem dan zo uitlezen voor me??

de km teller loopt niet de km/h wel maar niet de afstand teller niet.....maar word er dan wel in de computer geregistreerd hoeveel die gelopen heeft??

WYD

De computer registreert de kilometers volgens mij wel als de snelheidsmeter het doet.
Met de OBD kun je zelf ook makkelijk de kilometerstand uitlezen:

OBD-topic

Op pagina 2 staat hoe je met OBD kilometerstand kunt uitlezen.

Bij Henk Scholten kunnen ze 'm ook voor je uitlezen als het je zelf niet mocht lukken. Ik denk alleen dat je bij Henk Scholten een afspraak moet maken om langs te kunnen komen.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

thuur

Citaat van: Jaco S op 23-02-2008 19:39:13
maar stel voor dat ik nog een proefrit ga maken en rij in Ede langs de volvo dealer kunnen ze daar hem dan zo uitlezen voor me??

de km teller loopt niet de km/h wel maar niet de afstand teller niet.....maar word er dan wel in de computer geregistreerd hoeveel die gelopen heeft??

Ja en ja. De teller loopt niet omdat er waarschijnlijk een tandwieltje gebroken is in de tellerunit. Als je even zoekt op 'casu' vind je genoeg leesmateriaal hier ;)

Gr 8)

Jaco S

Ik ga woensag nog even kijken en mag bij de volvo langs komen om hem uit te lezen...kijken wat die zegt!!

iemand iedee hoeveel dat kost om hem uit te laten lezen!??

WYD

Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Jaco S

Ik heb hem gekocht.....alleen ben bij de dealer er mee geweest en hem laten uitlezen ze konden de KM niet lezen gaat trouwens om de OBD-II

is dat zo of kan je hem wel uitlezen??

Jaco S

Nou hij is er hoor!!!lekkere wagen, alleen kwam in HvH aan.....kreeg dus service fout ik gelijk langs de dealer, is de vacuum slang klein schuurtje in, dat is weer minder!
en die kerel van de volvo zag gelijk dus ook dat die op gas had gereden, hij zo nadeel is dat niet goed loopt samen met turbo maar hij houd hem wel lekker schoon, nadeel kon wel zijn dat die dan niet helemaal gelijk meer kon gaan lopen....maar dat is niet hij zei dat die erg netjes loop en hij zei ook dat die wel iets meer heb gelopen denkt die.....alleen niet heel veel want van binnen en motor technisch ziet er voor de rest prima uit!

Ludo

Citaat van: Jaco S op 18-03-2008 15:29:12
en die kerel van de volvo zag gelijk dus ook dat die op gas had gereden, hij zo nadeel is dat niet goed loopt samen met turbo maar hij houd hem wel lekker schoon, nadeel kon wel zijn dat die dan niet helemaal gelijk meer kon gaan lopen....

:eusa_doh:

wat kon er niet meer helemaal gelijk lopen.  ???

Jaco S

Hij zei dat gas en een turbo niet echt super samen gaan waarom heb ik niet gevraagt, want ik rij nu op benzine!

Ludo

Citaat van: Jaco S op 18-03-2008 20:51:15
Hij zei dat gas en een turbo niet echt super samen gaan

ahzo, dan laat hem maar in die waan...

:evil: