even voorstellen!

Gestart door tienklepper, 28-08-2008 13:42:30

Vorige topic - Volgende topic

tienklepper

Onder de naam tienklepper wil ik ( Rob) ook graag meepraten op het 850 forum. Ik heb sinds april een 850 estate van 96 in bezit met 2 ton op de klok, heb er gas G3 in laten bouwen en tour inmiddels met veel plezier rond. Na 7 jaar 240 te hebben gereden ervaar ik de 850 wel als een veel complexere auto. V.w.b. onderhoud probeer ik veel zelf; maar ben wel een echte amateur! Inmiddels heb ik al wel een trekhaak gemonteerd; nieuwe bobine, olie etc. ververst. Ik heb al best een paar probleempjes; maar m.b.v jullie wijze raad hoop ik die te kunnen tackelen!
Ik hoop op leuke dialogen met de andere forumleden.

rifwachter

Hallo tienklepper,

Welkom op het forum.

Heb je voor ons nog een paar foto's van je 850 ?

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

)()()sT

Een 850 is natuurlijk een stuk moderner als een 240, en dus inderdaad ook wat complexer.
Gelukkig zijn het wel wagens waar je toch nog veel zelf aan kunt doen, en met hulp van dit forum zeer zeker!

Welkom hier, en ja, foto's  ;D

FGG

Welkom op 't Forum, Rob.

Had er al iemand om foto's gevraagd?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

993GT2

Welkom op het forum en veel plezier met de roffel.

Waarom vraagt hier iedereen toch om foto's? Nog nooit een 850 gezien? ;D ;D ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

FGG

Citaat van: 993GT2 op 28-08-2008 14:40:01
Welkom op het forum en veel plezier met de roffel.

Waarom vraagt hier iedereen toch om foto's? Nog nooit een 850 gezien? ;D ;D ;D

Bij een V70 kan ik me die gedachte voorstellen, maar een 850 is toch elke keer weer iets aparts en iets moois. :evil:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Welkom op dit gezellige forum Rob!

Veel plezier en veilige kilometers met je 850.

Owja, voordat mensen ernaar gaan vragen... we zijn hier gek op foto's :eusa_shifty: ;D

Groeten,
Chris

Bouke

welkom 10klepper,

Ik durf het bijna niet te vragen maar ehh :eusa_silenced: heb je al foto´s :eusa_pray: