The Saint

Gestart door FGG, 26-03-2008 13:16:17

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Sjonge, wat een verhaal zeg! "Vreemd" om zoiets te lezen over iemand die je eigenlijk niet eens echt kent; bizar als het jezelf treft. Heel veel sterkte met het verdere herstel!!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Boeijke

Hey Rudy,

Wat een verhaal man. Maar goed te horen dat het weer de goede kant op gaat.
Moet voor je vriendin en je familie ool hhel erg moeilijk zijn geweest.

Sterkte met de revalidatie.

Willem

nico

rudy,

goed om te lezen, dat het weer de goede kant op gaat, met jouw

ik hoop je dan ook weer gauw rijdend tegen te komen in de omgeving van alkmaar
(als ik van huis naar werk in alkmaar reed kwamen we elkaar soms weleens tegen (toen nog
een rode 850 glt))

de eerst volgende keer zal ik naar je seinen en mijn duim opsteken  :)

een voorspoedig herstel toegewenst

nico

Emiel

Mooi man!

Nu mag het smiley bij de topictitel ook wel veranderd worden!

RRRRR_Ramon

Welkom terug Rudy! Geweldig zoals je herstel gaat, al zal het nog lang duren voor je de oude bent. Doe rustig aan en vooral beterschap!  :D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

viking_in_shorts

Goed hoor! Best wel een fijn gevoel om te horen dat het in ziekenhuizen ook goed af kan lopen!
Neem je tijd voor revalidatie en succes!

tim

FGG

Citaat van: Emiel op 02-04-2008 21:38:48
Nu mag het smiley bij de topictitel ook wel veranderd worden!

Aangepast. ;D

Hey Rudy, 4 uur later en ik lees je post pas. Je had gisteren al aangegeven dat je binnenkort weer een poging zou doen, maar zo snel had ik niet verwacht. Helemaal top! :eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Jan_D.

Mooi nu weer eens een bericht van Rudy zelf te lezen. Het is me wel een eng verhaal. Zo is alles goed en dan is het opeens "door het oog van de naald" , "kantje boord" enzovoort. Rudy, bedank dat engeltje op je schouder maar!
Nu kan de familie gelukkig ook weer een beetje ont-stressen!

Jan

marcelV70R

hoi Rudy

goed te horen/zien dat je weer een beetje terug bent.
doe het rustig aan en jij en je familie
veel sterkte toe gewenst met je herstel

Marcel

Misha

Ah, perfekt nieuws !

Als ik je reactie zo lees en het eens tot me door laat dringen -vergeef me als dit wat erg beschouwend wordt nu- realiseer ik me wat je eigenlijk zegt.
Dingen waar je niet zo vaak over nadenkt natuurlijk, zeker niet op onze relatief jonge leeftijd en in dit deel van de wereld.

Surrealistische ervaring lijkt me. Ik krijg niet zo goed onder woorden gebracht wat ik bedoel, eigenlijk.

Waarom post ik dit dan ? Omdat je reactie me erg aan het denken heeft gezet, waarvoor dank.

Hoe dan ook, erg fijn dat het zo snel al weer de goede kant op gaat !

Groeten en veel beterschap,

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Freakybaby

Goed om te lezen dat je weer thuis bent!

Heel veel sterkte met de revalidatie en alle perikelen daaromheen. Vergeet in de tussentijd niet enorm van je leven te genieten.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

GeertG

Rudy,

Erg indrukwekkend om te lezen hoe het zomaar ineens kan gaan.
Maar gelukkig natuurlijk hoe het je nu gaat na zo'n toestand en mooi hoe het herstel vordert.
Sterkte voor jou en vriendin en een heel voorspoedig verder herstel gewenst. Neem de tijd !

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Snellebaksteen

Fijn dat het beter gaat. Neem de tijd voor herstel en overhaast niks maar geniet van het leven zoveel je kunt. Genieten is genezen.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

pooh

Wat fijn dat je thuis bent en even zelf een update hier kunt plaatsen. Ik denk dat een verhaal als dit ons allemaal weer even terug op onze plaats zet.

Nu gewoon alle tijd nemen die je nodig hebt om te herstellen en in de tussentijd en daarna vreselijk genieten van het leven ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

hpkevertje

Hallo Rudy,
Dat is schrikken, zo'n bericht.
Blij dat je zelf weer kunt reageren. Als je weer 100% bent zal je ontdekken dat het leven voor jou indringend veranderd is. En dat zal heel positief aanvoelen!
Sterkte met je herstel.
Gr. Hans.