The Saint

Gestart door FGG, 26-03-2008 13:16:17

Vorige topic - Volgende topic

GeertG

Citaat van: elianmars op 20-04-2008 22:38:53
Citaat van: Freakybaby op 20-04-2008 21:16:17
Florian en Ira dank voor het organiseren, en Rudy, zie het als een hart onder je riem. Hoop dat je er snel bovenop komt.

Gr Freek

Goed verwoord, dus mee eens!

Ben het helemaal eens met Marcel en dus Freek ! 

:D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

thuur

Mooi zo!

Veel plezier Rudy en Florian en Ira bedankt!

Gr 8)

Vulk

Citaat van: thuur op 21-04-2008 11:35:33
Mooi zo!

Veel plezier Rudy en Florian en Ira bedankt!

Gr 8)

ditto. :)

850 T5 Freak

geweldig om dit  te zien  :eusa_clap:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

razorx

En laten we de maker van de collage ook niet vergeten!
Ik neem aan Barry?

FGG

Citaat van: razorx op 21-04-2008 22:34:12
En laten we de maker van de collage ook niet vergeten!
Ik neem aan Barry?

Yep!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

razorx

Wel Barry ook een topper, moet een klus geweest zijn!

Is het een leuk idee die afbeelding als hi-res beschikbaar te stellen?

Gr. Yits

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

FGG

Hij is niet helemaal hetzelfde als die van Rudy, hoor. ;)

Barry_C70

Made it with honor ;)  absolutely not an individual but a forum effort and representation :)

Speedy (like your Saffron baby) recovery buddy! See you at a meeting soon! ;)

Domaso

Citaat van: FGG op 22-04-2008 08:40:33
Hij is niet helemaal hetzelfde als die van Rudy, hoor. ;)

Is het oude model.  ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

The Saint

Beste medeforummers, het gaat steeds beter met me! Dat wil ik jullie natuurlijk dan ook graag laten weten.

Langzamerhand krijg ik steeds meer van mijn 'oude' leventje terug. Het begon met voorzichtig lopen, toen fietsen en inmiddels rij ik al weer een paar weken in mijn auto. Dat autorijden is wel vermoeiend, maar gaat ook steeds beter. Ik ga er regelmatig op uit: een verjaardag, een etentje of gewoon ergens naar toe.
De dagen deel ik wel zo in dat ik voldoende rust heb, want voor een 'volle' dag is mijn conditie nog niet goed genoeg.

Het revalidatieprogramma gaat tot op heden nog gewoon door. Ik ben dus regelmatig in het ziekenhuis om te trainen. Het herstel schijnt nog tot een jaar na dato te kunnen doorlopen, dat geeft heel veel goede moed dat ik heel ver ga komen richting de 100%.

Mijn gezichtsvermogen is sterk verbeterd, de verdikking door de ontsteking in mijn hersenvlies neemt af, waardoor ik niet meer zo'n raar gevoel in mijn hoofd heb, mijn evenwicht verbetert nog elke dag en mijn gehoor in mijn rechteroor was sterk verbeterd, waardoor ik zonder gehoorapparaatje door het leven kan. Weliswaar blijf ik links helemaal doof, maar in de meeste situaties hoor ik voldoende.
Ik kom in steeds meer situaties natuurlijk, dus af en toe merk ik dat ik in een bepaalde situatie niet voldoende kan horen. Hoe ik daarmee om moet gaan daar zal ik nog eea over moeten ervaren en daarvan leren.

Met de bedrijfsarts en revalidatiearts is inmiddels afgesproken dat ik 13 augustus ga beginnen met werken. Dit zal dan voor 2 ochtenden in de week zijn. Klinkt niet veel, maar ze willen dat ik rustig begin.

Alles overziend ben ik echt superblij over de afloop van deze stunt. Het had heeeeel vervelend kunnen aflopen. Ik doe er alles aan om de gevolgen te beperken, maar het is natuurlijk voornamelijk geluk!

Nogmaals bedankt voor al jullie reacties en aand8, het heeft me zeker geholpen!!  :eusa_clap:
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Goed om te lezen dat 't steeds beter gaat. Zelfs tussen ons eerste bezoek en ons laatste bezoek was er al vooruitgang en als ik dit zo lees blijft de vooruitgang zich (gelukkig) voortzetten. Ook geweldig dat je werkgever zo met je mee 'voelt' en niet zeurt en zo.
:eusa_clap:

R o b

:eusa_clap: sterkte met de "opstap"!

why-not

Goed om te lezen dat het beter gaat.
sterkte verder.