Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

The Volvoboy

He potverdorie Yits :( Flink balen dit.... :-\ Daar gaat je zo goed als nieuwe motorkap..... Succes met de afhandeling!

BTW, R-bumper is altijd mooi ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Douwe

Dit is gewoon heel erg jammer Yits, gelukkig geen persoonlijk letsel.Ik hoor het wel als ik iets voor je kan betekenen.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

UserID6342

He verdikkie Yits, wat zonde.  Maar gelukkig heeft Saskia niets.  Als je wat nodig mocht hebben, laat maar weten net zoals Arjen en jack al zeiden.

SirRutte

Ai Yits, dat is echt balen! Zoals al gezegd is het gelukkig maar blikschade en mankeert er verder niemand wat.

Qua schade lijkt de 850 nog enigszins mee te vallen. Ik heb nog wel een bumperbalk, schuim, front etc. voor je, mocht dat nodig zijn.

Henk855

Dit is echt ruk Yits maar gelukkig geen letsel. Autodelen zijn vervangbaar en te repareren.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

rovelra

Balen Yits!

Ik heb eventueel nog een onderbumper (in DOP weliswaar)

razorx

Jullie zijn weer super!

Dirk had nog "wat" liggen. Ehh volgens mij is dat een understatement ahum.
Ga ik zondag naartoe. Morgen maar even primer en lak kopen.

Met een beetje mazzel heb ik morgen ook een nieuwe radiateur voor de andere roffel.

stefanhuijser

Als ik op tijd terug ben uit Keulen kom ik even helpen Yits!

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

)()()sT

Erg balen Yits....
Wat betreft aansprakelijkheid: ben jij niet alleen voor de schade van je voorligger verantwoordelijk en hij voor zijn voorligger?

pwberg

Citaat van: )()()sT op 05-10-2012 20:57:49
Wat betreft aansprakelijkheid: ben jij niet alleen voor de schade van je voorligger verantwoordelijk en hij voor zijn voorligger?

Nou je het zegt......

Ik heb dit ook eens aan de hand gehad en de middelste auto was verantwoordelijk voor de schade aan de voorste omdat hij er te kort op stand.....  :eusa_whistle: De schade aan de middelste auto werd verdeeld in schade aan de achterzijde (kwam op mijn rekening) en schade aan de voorzijde (eigen rekening).

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

)()()sT

Ja ik dus ook....

Ik heb in 1999 met de 850 van m'n ouders toen in Spanje een Opel Astra totalloss gereden die (omdat ie niet op de rem stond) een Golf 2 vol ramde. Wij waren voor de voorligger aansprakelijk.
De 850 had een knik in de motorkap en het sleepoog van de voorligger onderin de onderbumper gedrukt.

razorx

Citaat van: )()()sT op 05-10-2012 20:57:49
Erg balen Yits....
Dat is een goede vraag. Ik weet dat niet. Wordt er schade van de voorste via de middelste op de achterste verhaald? Geen idee. Doordat Sas tegen haar voorligger botste, botste die weer tegen de voorste. Als iemand hiermee op de hoogte is hoor ik dat graag.

The Demon

Ik geloof ook dat in dit soort situaties jij voor de schade aan je voorligger opdraait en hij/zij weer voor de schade aan zijn/haar voorligger.

Groet,
The Demon.

P.S. Raar woord eigenlijk: voorligger, alsof je in een lijkwagen ligt  :eusa_think:

robert31

Jammer van je mooie auto, maar gelukkig niemand gewond. Voor je no-claim maakt het niks uit of je nou bij wijze van spreken 1 of 1miljoen euro schade rijdt volgens mij. En volgens mij moet je gewoon de schade aan beide voertuigen vergoeden, die stonden immers stil. Een familielid reed zo eens 7 auto's total-loss die stil stonden. :eusa_wall: Kon zelf de knip trekken. Gevalletje drank. Goed voor :police:
Succes met de reparatie, maar dat komt wel goed als ik het zo lees. :eusa_clap:
Grt Rob

The Demon

Citaat van: robert31 op 05-10-2012 22:32:21
Jammer van je mooie auto, maar gelukkig niemand gewond. Voor je no-claim maakt het niks uit of je nou bij wijze van spreken 1 of 1miljoen euro schade rijdt volgens mij. En volgens mij moet je gewoon de schade aan beide voertuigen vergoeden, die stonden immers stil. Een familielid reed zo eens 7 auto's total-loss die stil stonden. :eusa_wall: Kon zelf de knip trekken. Gevalletje drank. Goed voor :police:
Succes met de reparatie, maar dat komt wel goed als ik het zo lees. :eusa_clap:
Grt Rob
Daar zeg je het al, gevalletje drank.
Volgens alle polis voorwaarden ben je dan gewoon niet verzekerd en kan je zelf dokken.
Gaat in deze niet op.
De voorligger van Sas had zijn/haar voet op de rem moeten houden zodat hij/zij niet door kon schuiven.
Been There, Done That en had een deuk in mijn ego en auto.

Groet,
The Demon.