Fatsenco uit Lelystad stelt zich voor

Gestart door Fatsenco, 09-04-2008 00:36:18

Vorige topic - Volgende topic

Fatsenco

Mijn naam is André (bijnaam Fats) en hoop binnenkort een hele mooie Cream Yellow Estate in het bezit te hebben. Ik ben nog eerlijk gezegd aan het ervaren waar ik wel en niet in wil meegaan. Afgelopen weekend was er in Lelystad een Volvo meetingdag. Erg veel gezien en geleerd.
Eerlijk gezegd zit ik iedere avond/nacht op het forum om mijn kennis voor dit merk te verrijken, erg interessant......

De Cream Yelow die gaat komen moet voor mij een auto zijn die is wat hij uitstraalt, mooi, snel, maar ook praktisch.......
Volvo V70 R AWD (Laser Blue Pearl / Two tone)'00
Volvo V70 2.5 10V LookalikeanR (Nautic Blue Pearl)'98
Volvo 855 T5-R (Cream Yellow)'95

KUKO (Rob)

Als het een originele "gele" is zou dat allemaal geen probleem moeten zijn ! Welkom hier en veel succes met je zoektocht naar een mooie gele. Gr. Rob

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Welkom op 't Forum, Andre.

Aan uitstraling geen gebrek bij een CY.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

R o b

Heb zelf een CY uit Zweden geimporteerd. Dit kan z'n voordelen hebben. Weet natuurlijk niet welk tijdbestek je tot je beschikking hebt. Heb zelf een paar maanden gezocht, en om de goede te vinden heb je geduld nodig, en dat is moeilijk.

Kijk ook eens op www.blocket.se Dit is de zweedse marktplaats.

Ook Duitsland kan een optie zijn.

Tenzij je echt een NL'r wilt!

Suc6 met zoeken.  :D

Bas850

Welkom Andre,

Weer een Lelystedeling. En succes met zoeken.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

993GT2

Andre,

Welkom op het forum.

Veel plezier en succes met je zoektocht.
Ik ben zelf ook een tijdje beziggeweest met een soortgelijke tocht naar een CY maar dat viel destijds niet echt mee.
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

BartusKN

Welkom, ben blij nog een lelystedeling erbij.! Ik wacht met smart op je foto's zodra je een geel monster heb gekocht