motor testen

Gestart door jeroensmits, 01-04-2008 12:57:20

Vorige topic - Volgende topic

jeroensmits

mijn eerste post buiten de wie ben ik post:

auto: 850 t-5R estate automaat kmstand 330.000 km 1995 (aankoop stom toeval omdat een "standaard" 850 estate al verkocht was en de handelaar deze net had ingeruild)

Ik zou graag eens willen weten hoe de staat van de motor is wat betreft vermogen, turbo etc.
Visueel zag het er allemaal goed uit tijdens de aanschaf (keuring door externe volvo dealer)

Wie heeft hier tips voor?

- Ik ben zelf een leek op volvo 850 t-5R gebied (geen idee hoe deze auto hoort te rijden)
- Zelf uitproberen op de nederlandse snelwegen is een duur geintje (politie)
- is het mogelijk om de auto te laten testen op een testbank? (lijkt me wel maar  ???)
- heeft iemadn goede ervaring met zo een testbank en laat me weten waar aub.
- wil er mischien een betrouwnbaar iemand eens een ritje maken en zeggen wat goed is en wat niet
- tuning is (voorlopig) geen optie

- kortom ik wil graag weten of de auto presteerd wat deze auto zou moeten.

Ik zelf woon in Eindhoven dus graag adressen of mensen uit de regio Eindhoven (straal 1 uur rijden)

bvd jeroen

FGG

Houd 't Meeting-board eens in de gaten. Er zijn regelmatig rollenbak-meetingen, meten-is-weten- meetingen enz.

Misschien kan ET (Marc) iets voor je betekenen, die zitten volgens mij in omgeving Eindhoven.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jeroensmits

goede tips!! zal eens gaan zoeken onder de meetings.

Verder Moergestel - Eindhoven 20 minuutjes :)

MArc...........heb je ff  ;D

jeroensmits

Ik heb vanochtend de afspraak gemaakt bij ET (MARC).

Volgende week vrijdag 11 april zal ik daar zijn.

Wat gaat er gebueuren: testrit, compressiemeten en ff op de brug...althans zo wordt me verteld.

Jullie horen het wel weer.